Dagen idag.

Fick världens ryck förut och blev jätterädd att jag kommer sumpa den här chansen. men jaja.. vi får se efter lördag iallafall.


Har sjukt ont i mitt knä efter att jag ramlade igår i skolan. Ved inte vad jag gjorde. Kände bara att jag fick ont och när jag kom hem hade jag fått blåmärke. Inget mer med det.. men nu kan jag knappt gå nerför trappan :P Vet inte om jag vred till det på något konstigt sätt.. Ajja, det löser sig! :)

Fick MVG i dryckeskunskap. Jättenöjd! Helt oväntat. Något annat än VG hade inte varit diskutabelt! :P Har inte fått mvg på något prov, fått VG och G. Så jaa, jag är jättenöjd.



På lördag har jag ingen clue om vart jag ska gå av bussen, men det löser sig. Ska tydligen vara hos hans pappa eftersom han är bortrest till Dubai.. så vi blir ensamma tror jag.. om inte hans brorsa är där. :)

Nästa vecka börjar man med kallkök och bageri som iv-val. Hoppas på underbara veckor i köket.

Creed - Six Feet From The Edge <3

Ska iallafall upp och göra lite situps.

puss hej

Kommentarer
Postat av: Ewey

Mitt lilla mvg-barn. ;) Klart det är i dryckeskunskap. Du drack säkert mest mitt lilla fyllo. ^-^

Postat av: Anni

du måste ha legat med läraren.
men okej, grattis. visst var det kul när jag ringde förut? :D

2006-11-08 @ 17:51:29
URL: http://anni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback