Gott & blandat.

Seriöst? Den här underbara lilla saken vill jag ha, fast i rött. Hur underbart vore inte det?! :O Jag försmäktar. Ge mig. endast 280 kr! Jag tror jag dör. Ge mig nu eller aldrig.

36493-23


Nu är det lite fullt på schemat i skolan typ 6 saker inom 2 veckor... ohh denna omväxling med läxor.. blöööh.
Jag är glad för vårat bredband som går snabbare. Jag gillart. Har skaffat hem 3 filmer nu. Gillart.
Nu har jag suttit och gjort massa läxor varav jag åt en macka med ägg på. Mumma.
Nu väntar jag på krubb. Mamma och pappa är i finspång och fixar med mormor (ligger på sjukhus, men ska få komma hem igen). Såå ja. det tar väl lite tid.. Sen måste jag växla in pengarna, fan imorgon förmiddag eller något.. Iallafall. Det måste göras. Fick ju pengar från kassan på restaurangen vi har i skolan. All dricks går till våra studentmössor! :) Så Jaa. sammanlagt 7000 något. Inte dåligt. Så 228 kr till varje elev! :) Bara betal 164 kr för min mössa! :D

Idag fick vi skolkatalogen. Tror aldrig jag sett så jäkla dum och fjollig ut på ett skolfoto som det här året!.. :P My god liksom. Alex blev SJUUUUUKT snygg på sitt. he.. he.. he *dregel* Jag gillart. och det jävligt mycket. Alex kanske vore något att satsa på? ;) Han brorsa har ju trots allt försökt att lägga in en stöt på mig förut ;P



Nae, nu ska jag försöka hämta nån mer film.. til Fearless eller Matrix Reloaded. Tjingeling! :D

Kommentarer
Postat av: Anni

köp hörrö :P

Postat av: Alex

Jag skrev bloggen vecka 46.
Go jannika, go! dumbass.

2006-11-22 @ 15:42:32
Postat av: Alex

jag skrev det förra veckan, tröger.

2006-11-22 @ 19:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback