julklappar och fullspäckad vecka

Den här veckan är totalt fullspäckad. YEAAAH!
Idag. jaa. tro det eller ej. så skolkade jag. Japp. suit me. Från svenskan. Hade inte gjort klart kompendiet, Inte gjort klart Strindberg så. ja. orkade itne gå och höra på Guns babbel om att vi haft så mycket tid och shit. möhöhö. Jag och Karin satt vid några datorer istället >.>

Idag: Utvecklingssamtal (gick toppen) samt tandläkaren (som gick toppen också)
Onsdag: Optikern, för linsprövning.
Torsdag: Badminton,  Backstage på McDonalds.
Fredag: Jobba på Cloetta Center.

WIIIE :D


Många arbeten som ska vara klara snart också. Imorgon får jag reda på vilken praktikplats jag ska vara på också.. möööh. Vill inte ha praktik.. gratis jävla arbetskraft till otrevlig personal.. blöh.

16 december ska jag också tydligen hjälpa Erik och Frida i Hageby Centrum. De ska stå och göra choklad och jag ska packetera och ta betalt.. så får se hur det blir då.. En kombination av Eriks och min numera tystnad emellan oss och Fridas ständigt babblande om sig själv. YAY
Äntligen kommit en bit på projektet också.. :)


Den här videon måste ni se! :D
Lyser upp i mörkret när man är ledsen eller liknande! <3

http://www.youtube.com/watch?v=sjCpT8NbmME


Pengar som rullar in då.. Hmm. Har ca 1000 hemma i en liten bössa... samt ca 250 kr i bara mynt. wiie. Sen kommer studiebidraget. Pengarna för fredag får jag ju inte förrän sista december eller sista januari..
Jag har dessutom INGEN ANING om vad jag ska köpa till familjen och några av mina vänner.. WTF liksom. Jag är ute i så god tid jämnt. Inte... >.<

Pappa samlar på sig poäng genom Telia. Så.. nu har han 13283 poäng vilket ger olika förmåner på saker.. ^^
Han sa att jag fick välja vad jag ville. WIIE. Så nu ska jag beställa Kosshörlurar och 2 biobiljetter :D


Jag hoppas även på att få den här lilla älsklingen i julklapp eller födelsedagspresent! :D


36493-24

Sony Ericsson W850 i

Kommentarer
Postat av: Anni

hoppas du får den där mobilen, den är ju urläcker. har själv gluttat lite på den. ^^

OMFG! du skolkade! vart är världen på väg?!

Postat av: Dennii

hoppas också på att du får den där mobilen :D

fyyy Janni *slår på fingrar*

2006-11-29 @ 06:15:48
URL: http://dennii.blogg.se
Postat av: Ewey

Bortskämda ungdjävul. XD
Du förtjänar det. *aaw*

Men nu har du varit en stygg flicka och skolkat. *dregla* SMISK! XD

2006-12-02 @ 12:53:16
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback