Sammanfattninsgvis!

Var hos tandläkaren i måndags. Hade ett hål. förbannat.. *mutter* Ajja.. Bara bita i det sura äpplet och gå tillbaka den 28/11 och laga. WIIIE! grf. I tisdags var det fest som stod på schemat!
Hade massa dötid på eftermiddagen och sminkade mig hos Anna där vi skulle ha förfest. Dennis, Åsa och Karin var där så det var det skönaste gänget där ever! :D Fy Fan! Har aldrig haft så roligt som då! Om ni inte håller med mig så gå och dö :P Vad vi garvade! och alla mina 82 kort jag tog :O HAHA. ojoj.
Karin, jag och Dennis anlände först då. ca halv sex och Karin började dricka direkt. Den svampen ;) Dennis hade inte med sig något och Åsa skulle komma med mitt vin och Anna skulle få sitt cin vid halv sju ungefär.
Åsa kom och vi började dricka lite och Anna fick sitt också tillslut. Alla var jätteglada och vi bjöd Dennis också såklart! :O

Vi skulle dra iväg med 21.05 bussen och ja.. det gjorde vi. Skulle dra in till Världens bar för o käka. Träffa Annas Fredrik och sen iväg till Palace..
Redan på bussen kände jag att jag blev illamående.. så.. på världens bar mådde jag förjävligt.. drack vatten, men hjälpte inte.. Vi bestämde oss för att dra iväg. Dennis och ja. Vi skulle åka hem (skulle ligga över hos Dennis) och åsa orkade tydligen inte vara kvar utan hon drog hem också.

Höll på att frysa ihjäl ute i kylan då vi väntade på bussen.. Men den kom efter ca 40-50 minuter :P
Det har aldrig någonsin varit så skönt att få lägga sig o sova som i tisdags natt. Dennis säng ska fan få något underbart pris eller något! :P Tack försällskapet och värmen från din kropp Dennis ;) haha.. det där lät sjukt. Men det var trevligt och tryckt att ha dig vid min sida hela natten! :D ;P

När Dennis skulle upp vid 4.30. (kom hem runt midnatt ca) Iallafall han gick upp och jobbade och jag låg kvar och sov. Dennis sa att det hade snöat massor så jag låg kvar helt i extas. SNÖ! Äntligen!
Vaknade några gånger till under morgonen och gick upp runt elva sen. Dennis var påväg hem och jag upp för att fixa till mig :) Syrran ringde och vi skulle möta henne uppe på stan sen. Först drack jag lite vatten och käkade en av Lucias jättegoda muffins! :O *dregel* Synd att jag bara tog en ^^ Men iallafall Älskar familjen Lippi. Störtsköna. Likså Familjen Kindahl, Mattsson, Godlund och Carnrot! :O :O <3

Ja.. efter att snackat med dem drog vi iväg i den jävla kylan. Minusgrader och det blåste massa. Att bara gå o kort kjol med strmpbyxor under var ingen hit. Nej.. inte direkt. men snygg var jag fan ;)
Träffade syrran på stan och vi gick runt på stan lite granna och mötte upp Jonnas kompis Bettan :) Vi gick runt lite till på stan och sedan gick vi o käkade buffé på Peking House! Det var faktiskt jättegott! :) men saknade nudlarna Choy's har!  ._.
Ja.. sen åkte jag och syrran hem. Drog till IKEA. köpte grejer för runt 11 papp och bar upp alla saker i hennes nya lägenhet! :)
Inflyttningsfest på lördag med Dennis och Anna + Jonnas alla polers. Johanna Svensson ska möjligtvis också hänga på om det går för Jonna :)


Idag har jag spelat badminton och toffeln Åsa är hos Pontus :P hihi
Men det gick väl bra utan henne också, men det var segt och vi spelade inte riktigt tiden ut.. Men jag var redan där halv fyra så jag hade redan kutat runt i en halvtimma xD
Men.. ja. nu sitter jag själv och funderar på om vi ska käka mat nångång när de andra kommer hem.
Ska nog ringa och kolla.

Btw, jag klarar mig jävligt bra utan ditt sällskap ;)


Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Anni

nu blev det ju så att johanna inte kunde hänga på.. men kul att dennis kommer iaf! :D
lilla kalven jannika ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback