skumtomte

Idag var jag på synunderöskning för linser.. Det kommer kosta mig ca 4300 kr per år. Härligt värre.
Måste skaffa mig något slags jobb.. Vet inte vad det ska bli.. men något måste det blir! Visst, jag kan ta det på autogiro.. ca 360 kr per månad. Om jag får ca 1000 kr per månad - 560 kr = 440 kr att leva på. Visst det duger. men jag får leva knapert. speciellt i januari, februari, september och oktober månad. När jag dessutom inte får något bidrag i sommar eftersom jag tar studenten så blir det lite jobbigt kanske.

Nationella hade man idag också. Det gick väl bra tycker jag :)

Så. Köket denna vecka.. Snart går man ut på praktik också... urk.. orkar inte. Allt känns så grått just nu. Imorgon blir det bättre men priset blev lite surt för min del.. :/


puss hej

Kommentarer
Postat av: Alex

VA?!
OMG! Våga vägra linser klubben startad av mig från och med nu! Medlemmar! JAG!

2006-11-14 @ 20:15:10
Postat av: Anni

jag vill inte vara med i din klubb alex ^_^
vi får se vem som får bäst på nationella då pullan.. let the competition begin.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback