Whatever you say.

"Det var kul ett tag."
"Vet inte varför jag skrev det där, har nog varit singel för länge."


Kan ju ta och säga att det kändes rejält de två meningarna. Inte just att det var han som skrev det.. utan att man gör något sådant. Att man inte tänker på följderna om man nu inte tänkt att vara seriös.. Känns bara ruttet. Är rätt irriterad för tillfället. Tom. Besviken. Lite ledsen också kanske. Mest förvirrad kanske.
Inställt mig på ingen filmkväll imorn. Idag i skolan sa vi ingenting till varandra. Tittade inte ens på varandra. Eller jag tittade inte på honom. Sen när jag kom in i restaurangen så frågade han helt plötsligt om jag hade filmförslag tills imorn.. Jag frågade om den alltså blev av fortfarande. "Javisst, om du vill fortfarande." Förvirrande. urk.
Sen på bussen påväg hem nu, fick jag meddelande om att det inte blir något imorn eftersom han skulle iväg på något med kyrkan så jag är bara irriterad och besviken vid det här laget.
Men det löser sig väl i framtiden får man hoppas. Vill inte riskera den fina vänskap vi hade innan det här hände! :)


Idag köpte jag nya jeans. behövligt. Svart, fina, från H&M faktiskt. 498 kr. Gillar priset till de byxorna. Inte så jävla låga som alla andra jeans är och dessutom ingen stuprörsmodell eller något. Gillart!
Har dessutom bokat tid för synundersökning för linser nu. Tisdag 13.30. Så jag får sno mig på efter nationella provet! :D Men jag är förväntansfull! :D 700 kr ska det gå på. men det är det väl värt skulle jag tro! :) Ajja. Mattias har frågat om jag vill komma dit ikväll. men orkar nog fan inte. Vet var det skulle sluta och jag har ingen lust att mysa med honom idag. :D HAH. I'm bad. Ajja. whatever.


Dagen har varit bra ändå idag. Varit glad och skrattat jättemycket i skolan. OHH Jag älskar att skratta. Skratta ända tills man får kramp i både hals och mage. Tårarna kommer och man ligger dubbelvikt. :D

Nu är jag hungrig.




Puss

Kommentarer
Postat av: Ewey

ARKEBUSERING!

Postat av: Anni

efter regn kommer solsken :)

2006-11-11 @ 14:45:22
URL: http://anni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback