Bloggis

Haha ja du. Nu är det likadant.. :)
Efter strulet med mattias blev jag sådär känslomässigt fucked up i hjärnan, precis som efter strulet med Alex.
Tror det ska hända något men det absolut inte kommer göra det. I det här fallet vill jag fan inte det heller. Mattias är helt oseriös med allting. Han hade tydligen pratat endel med Karin i lördags natt.
Han hade dansat väldigt mycket med henne och försökt pussa henne men hon sa fan emot och vände ansiktet bort :P Han hade också sagt att han strulade med många tjejer och allt han gjorde var ganska oseriöst.. eh.. tack. :P Typ.. Karin hade sagt.. tänk om jag var intresserad av honom och så. då hade han gett som svar typ.. " äsch, hon förtod väl att det var skämt". ja. alltså. att det inte var något seriöst i det vi gjorde ^^
Tro inte att vi hade värsta vilda sexet nu bara  >.<

Uppcon snart! :O AAARGH!! Bara tisdag, onsdag, torsdag och sen bär det av! IHK! Nervös blir jag säkert på fredag morgon :P Just nu äre lugnt. ska kolla igenom vad jag behöver köpa och shit. Sen ta ut pengar imorn :) Köpa stövlarna imorn!
Fan, var på skojakt idag :( Ville ha plattisar... men de enda som fanns kvar i svart på skopunkten var ett par 41or.. GRF! För stora :( och det fanns ju ett par röda.. men njae. kommer nog inte använda så mycket som de svarta. men ajja.
Btw så trivs jag bättre som fjolla än som estet. Tack Anna <3 Haha. fan vilket klagande jag kommer få nu ;) Kanske?

Prov imorn i samhäll och gruppdiskussion i religion. Ska nog gå bra. Sen in i storköket onsdag och torsdag och sen ledig fredag, lördag, söndag, måndag! WOAAAH, snacka om härligt!

Meeeen. Jag vill ut o festa... faktiskt.. he.. he. Får relativt mycket pengar i slutet av oktober :)
först pengar från Cloetta Center typ runt 700 kanske? det kommer den 25e oktober. sen den 28e får jag 500 kr när jag jobbar tillsammans med Oskar på något serveringsgrej vid vrinnevi. Sen får vi studiebidraget den 31e så ungefär 2 papp alltså :)

Idag kom Yvonne (lärare) fram till mig och frågade hur mycket jag gått ner. Det kändes skumt.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anni

fjolla.. la la la ;)

Postat av: Alex

På höstlovet ska vi bowla och festa allihopa!
Weeeeeeeeeee!

2006-10-10 @ 06:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback