Filmkväll och jobb.

I all hast blev det faktiskt filmkväll igår. På 15 minuter var det bestämt och jag iväg 21,30 :)
Skjutsade först in Jonna till Cromwell eftersom hon jobbar den här helgen och sen bort mot Finspång där jag skulle tillbringa kväll/natt. Det blev Van the man på datorn och The drunken master  1 & 2. Van the man var fan en riktig sugfilm och både jag och Mattias längtade fan tills den var slut. Inte för att drunken master var så himla mycket bättre. Men se Jackie Chan i sin unga dagar var en riktigt rysare! ^^ filmen var från 78 eller något och jag diggade specialeffekterna ;)

Jaa.. sen då. Gjorde vi annat.
Bestämde mig för att kidnappa hans hund. Japp. Sorro är min och jag ska slänga ut din 400-kronor whiskey genom fönstret xD
Nae, men det var en soft kväll.


Idag ska man jobba då. Hoppas det blir riktigt skoj! Tillbringa hela kvällen med Oskar.. WIIIIE och sen med 40 st gäster. som är runt 25 kanske ;) Men jag gillart! :D Karin vill att jag ska ta kort.. Jag förstår inte varför?!?! :O ._.


Frukost: Cheez ballz. Nyttigt värre. Ska dock göra typ.. nudlar och något kött sen kanske! :D
Men innan dess; en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback