*gäsp*

Uppcon är över och det var faktiskt sjukt roligt ibland när jag tänker tillbaka. Nästa år, om jag lever, vill jag cosplaya! :) Som något riktigt bra och.. ja ^^ Det skulle vara roligt att klä sig som Tifa, men tror inte jag har energin att lägga ut pengar på dräkt ^^

Meen. jaa. sen då. Jag SKA skaffa linser. till våren senast. Kanske ska önska mig linser till julklapp? :O Eller något liknande? :) Det kostar ju endel..

Förresten har jag en balkavaljer nu :) Skoj. han skulle inte gå förut ens. Men nu tydligen! ^^


Förresten så är jag lite trött.. Så ska gå. Skriver en längre blogg nån annan dag.



puss hej,

Kommentarer
Postat av: Anni

linser is the shit.. :) jag ska nog gå till optiker persson nästa vecka eller något.
kul att du och erik ska gå på balen. :)

Postat av: Alex

Oh, va social du va. ^^

2006-10-19 @ 14:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback