Glassplitter

Jag har ont i min högra hand. mest lillfingret. Staplade glas idag till disken. Två stycken fastnade i varandra. Försökte få isär dem.. men vafan. ena glaset gick i tusen bitar i min högra hand och fick all glas i handen. Blödde som fan och fick inte hejd på det. Men Ajja.. Jag klarar mig. Blev visst ett djupare jack än jag trodde :/
Idag har jag fått pengar. Hoppas jag fått massor med pengar. om jag har lite tur har jag fått in ca 1.500 ^^ WIIIE Köpa jeans! WIIIE
Såg värsta snygga kläderna i Halens katalogen! :( Vill ha. Helt ljuvliga klännigar som Jannika VILL HA!! GRF!

36493-2236493-2136493-20 Är de inte underbara så säg.


Nu ska jag fortsätta checka kläder från Halens. puss hej!


Kommentarer
Postat av: Anni

skynda, skynda..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback