Konstiga busschaufförer

Jajjebjörn det är uppcon imorn och jag har inga fjärilar i magen what so ever, Yet ;)
Bär iväg med 8.30 bussen imorgon, släpa på min enroma väska i stan ett tag och sen ner till resecentrum där jag ska träffa Alex :P

Sen så jag bär det iväg till sthlm och byte med buss och sen till Uppsala xD


Igår.. ja du. Ni har antagligen varit med om att busschaufförer gör de allra märkligaste sakerna när det kör buss. Jag såg en som pillade sig i skrevet en gång och en som luktade sig själv i armhålan. Ja du..
Anna, jag och Åsa åkte med buss 481 från stan, hemåt.. :) Allt frid och fröjd.. Men eftersom man gör om vid Söder Tull I norrköping åker bussarna Lite annorlunda.. men.. ja. den här bussen. Den.. ehm. fortsatte köra gymnastikgatan fram och svängde inte ner till väster tull där man alltid gör.. so wtf? tänkte alla i bussen typ. när den väl svängde var det EFTER busshållsplatsen, så det var en kille som sprang till bussen.
Jaa. sen åker bussfan tillbaka?!!?!!! och åker på nygatan och sen upp vid samma hus som Lennings?! och ska köra tillbaka till Söder tull? Iställer stannar han, backar hela bussfan på en ytterst liten väg och drar ner halva trädhelveten på vägen :P Sen gör han en U-sväng och kör den rätta sträckan.. ehmm. WTF?
Idiot liksom :P


Badminton idag. fett roligt som vanligt. Fast idag med en aningens dryg fjäder badmintonboll.
Åsa vet jag inte hur hon lyckades pricka bollen där den sitter nu. Längst in i en katt, Högt upp i taket. Bra jobbat Åsa! Bra jobbat!


Men jaa. jag längtar iaf. Så nu ska jag packa det sista och sen sova! :)


Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anni

HAHHAA ASGARV ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback