kvällöppet, dag 2

En riktig bra dag igår också fan :P HAHA. Ja det är väl tur det :)
Åkte in till stan och kollade runt lite, främst på stövlar. är valet och kvalet om jag ska köpa stövlar med hög klack eller med låg. Hög är ju klart snyggast, men de andra är helt klart mer bekvämt  om man ska gå mycket :P Eller, jag är ju van att gå o höga klackar. men ajja.

Det gick bättre på kvällsöppet igår än i förrgår. Visserligen var det större sällskap som kom på en gång, men alla kom inte samtdigt utan man fick beställningarna lite då och så. inte som i förrgår då alla småsällskap kom på en gång :P

Alex är riktigt söt :$ faktiskt ^^ Skoj att hans brorsa har flirtat med mig ^__^

Ikväll då? Njae, vet inte, inget antagligen, brukar sitta hemma på fredagar. HÖHÖ. dessutom är jag jävligt kort om cash.. T__T Men, ska se på nya avsnittet på Hey Baberiba ^__^

Det som jag måste inhandla nu är:
stövlar
strumpbyxor
mat
öhh. diverse produkter till uppcon. ^ ^v


btw.. fan.. 310 kr till Alex. grf. Ja, alex i mjölby alltså. jag ska ringa till dig Alex :P don't worry, be happy ^ ^

*rap* puss hej

Kommentarer
Postat av: Alex

Dö, och kalla honom inte Alex.

2006-10-06 @ 13:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback