Kvällsöppet i restaurangen.

Idag var det bara liksom, en helt jättebra dag!
Började skolan vid 8.30 och lyssnade på massa med grejer i aulan. Första delen var riktigt tråkigt så somnade nästan på Karins vänstra axel ^^
Jaha.. hade sen rast från 10,20-13,00. jaja. Vi tog oss friheten att ta oss lite extra rast,  det var ändå inget intressant för oss HR-elever förrän vid 13.00 :P
Ajja, jag och massa fler gick på stan och kollade runt i diverse butiker! ^^ Trevligt. Jag vill fortfarande ha stövlar, men vette fan vilka än :P

Jag Karin och Dennis gick o käkade på Choy's.. igen :P
Chi-Keung käkade där men gratis förstås eftersom hans föräldrar äger stället. men ja.. Vi fick gratis friterad banan med glass iaf  ^ ^ v WIIE! Så jäkla gott! men jag var så jäkla mätt alltså! :P
Gick tillbaka, eller åkte spårvagn tillbaka till skolan och vi satte oss i aulan igen för att höra på Alexander som var något rik snubbe som var het i branchen (HR) Så, ja, det var jäkligt intressant faktiskt! :)

Jag var trött så jag höll på att somna. Hade åsa på min vänstra sida och Erik på min högra.
Skulle luta mig mot Åsa, men hon satt så högt upp. och jag satt nersjunken typ. Så det fick bli Erik. lutade mitt huvud mot hans axel och han lutade sitt huvud mot mitt huvud.nawAaaw ^__^


När klockan var 14.20 så gick vi ner till Garvarn för att börja laga mat :P Haha, kändes avigt att börja så sent faktiskt, men skönt ändå. Kändes helt annorlunda!  :)
Jag var på förrätt tillsammans med Åsa, men Åsa tog hand om salladstallrikarna och jag var själv på själva förrätten, men det var bra att Karin och Åsa hjälpte mig, annars hade det blivit riktigt stressigt! Men det var riktigt roligt faktiskt! :)
Imorn har vi kvällsöppet igen. Skoj skoj. ännu mer gäster. Slutade ungefär vid 20,35 idag.
Imorn blir det prov också. Måste plugga lite.
Idag när vi kollade ut genom fönstret och ut på ett stort tak.. så såg det ut i mörkret som om det var snö som låg där.. Blev helt varm inombords och ville ut och kasta mig i snön.. :( Men icke.. sniff. Rådhuset lyste upp med lampor och det var färgade lampor ute på gatorna. Suck. JULKÄNSLOR!! <3

Alex är förresten riktigt söt. Helt klart godkänd för ett strul med honom. HAHA. Fan. är så himla dryg idag.

Ska titta på stövlar imorn. på skopunkten.

36493-17                                  36493-18
399 :- på Skopunkten <3                  I                  Röd kort kjol, hundtandsmönster, H&M 198 :-

Riktigt fina ju! :O Ska testa imorn. Med mina röda kjol kommer jag bli så jäkla het! MUHAHA


ohh.. jag gillart!

Snart bara en vecka kvar till Uppcon! :O OMG!!! Hoppas det blir trevligt! :)



Ajja. ska plugga lite nu. Pussa

Kommentarer
Postat av: Alex

Ger fan upp nu, du ringer ju aldrig.

2006-10-05 @ 07:13:37
Postat av: Ewey

Jag tror Uppcon kommer bli tråkigt. ;) XD

Postat av: Anni

låter riktigt bra du jannika.. hoppas det är lika bra idag. :)

2006-10-05 @ 21:00:41
URL: http://anni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback