Lite om livet just nu.

Helgen har varit riktigt lugn och skön. Jag gillar lugna helger. Dock blir det antagligen utgång nästa tisdag. Tydligen Palace 18 och jag har en känsla av att jag får smisk av Anna om jag inte går xDD
Så.. ja. Då kanske man ska ut iaf ^^ Man har ju lov och allting då. Jäkligt skötn att slippa skolan för en vecka.. Dock måste jag plugga på lovet också. Nationella prov i svenska B på tisdagen efter lovet och jag har inte läst något i det häfte vi fått! ._. Ajja. Det blir väl bra med det också.

Idag har jag varit uppe vid sommarstugan och hjälpt pappa med att lägga upp båten, det är ett riktigt slitjobb och jag fattar inte hur han har kunnat gjort det själv förut! :O
Men ja, det gick bra iallafall.. Sen ska vi laga pannkakor, pappa och jag. Wiie! Pannkakor med sylt och grädde. Det är riktigt äckligt gott! :O :O :O *springer runt i cirklar*

Hjälpte pappa att få in en låt av Spotnicks på hans mobil också. Så nu har han den som ringsignal! xD
Aww, om man kunde spelat in hans lycka i ögonen.. naaw!

Prov imorn då. Borde kunna det mesta redan eftersom vi redan haft ett läxförhör i det innan, men ska plugga in ölsorterna. Vilka som tillhör vilken jäsningstyp och så. Annars ska jag bara repetera lite! Vill ha toppbetyg på det här provet. Kanske blir avgörande för hela kursen. Vem vet? ^^


Jag har blivit kär i System of A Down. !!! Mycket bas, trummor och gitarr! OHHH!!
Men. Ja. I fredags spenderade jag kvällen och eftermiddagen med Frida ^^ Riktig trevlig lya hon har fått tag i! :O Såg typ exakt ut som den lägenheten Jonna bodde i förut så det kändes liksom lite bekant ;)
Apropå det så ska ju Jonna flytta. Inte för att det gör så mycket skillnad.. Hon är inte hemma speciellt ofta annars ;) Men jag ska bli inneboende hos henne några gånger har jag själv tänkt. Då får hon lite sällskap och jag har mindre än 5 minuters promenad till skolan :D Gå upp vid halv åtta ungefär då! WOAH! Nice fan.

Men annars är det väl bra med mig eftersom du frågar :P Studenten om ca 7 månader. Shit alltså.  Det går rysligt fort. Känns inte så otroligt länge sen man fick sin rundtur i 7an..  och nu tar man studenten. För två år sedan stod ju jag och såg min syster springa ut och då hade man precis klarat sig igenom första skolåret på gymnasiet. Nu. Liksom.. Studenten?!?!!! :( Kommer sakna klassen så jävla mycket! Vet att jag absolut inte kommer träffa alla av dem. Kommer säkert ha kontakt med Frida, Oskar, Erik, Karin och Dennis. Kanske Kirch, men det tro jag knappt. USCH! :( Jag vill inte sluta skolan.. Men ändå ska det blir så skönt att slippa all press från skolan. Just nu känns det som jag har 1000 saker att göra! 3 saker i svenskan. Prov hit och dit och inlämingsuppgifter :( Urk. Men det har ju varit relativt slappt för mig förut,. så ska väl inte klaga.

Jobba på lördag då! Ser faktiskt fram emot det om allt går som det ska! Först hem till Oskar och sen åka iväg till Vrinneviskogen, nånstans så ska det vara en "50 årsfest" två ungdomar som fyller 25. vi ska plocka med buffén och stå i baren. Hoppas jag och Oskar inte går varandra på nerverna bara ;)
Sen jobba den 1/12 på Cloetta Center igen! :) Julbord för 2000 personer och Robert Wells och Joe Labero ska ha sin show. Hoppas det är riktigt fin stämning! :) Sammanlagt lite över 1000 kr där då ;)

Mamma och pappa sa att jag var kräsen idag. När det gäller allt.. Är det så? Det kanske är så? Blir jag aldrig nöjd? De tyckte tydligen att ingen kille dög åt mig. De föreslog Oskar och Erik... men jag avvisade typ. Alltså. Av dem två skulle jag väl tänka mig Erik, men, nej. Vi är bara vänner! ^^
Just det ja. Måste fixa klänning snart ju! GRR! Men balen hoppas jag blir riktigt trevlig! Slå samman 4 skolor och hyra både Louis DeGeer och nyinvigda flygeln! Blir väl uppemot 3000 elever? SHHIT.
Gud vad jag svamlar. Men när jag väl börjar skriva om ingenting så skriver jag bara på. Går inte att få stopp på mig! ^^
Jag vill redan nu till Uppcon nästa år. Om det blir av igen alltså. Om man sover på Linné då vet jag inte. Möjligt. Ska vara MYCKET met social iaf. Lätt o säga nu. Men shit. att bara hålla sig till de jag höll mig med i år. Det blir lite knas. Jag gick ju själv väldigt mycket och försökte hitta dem andra. Så att kunna vara med massa nytt folk underlättar ju. Och NEJ det är fan ingen nördmässa.


Vad vill jag göra efter studenten då? Hitta jobb så fort som möjligt antar jag. Kanske kan få in en fot på McDonalds? :P Haha, njae, jag vet inte. Verkar väldigt hektiskt och ett jävla slitjobb om man får tro på Jonna. :) Men Ja, det ger ju pengar ändå.

Nu har jag svamlat färdigt. Puss hej! :)

Kommentarer
Postat av: Anni

att du orkar skriva så här mycket.. :P
och ja, jag ger dig smisk om du inte följer med på Palace 18.

Postat av: Anonym

din blogg suger

2006-10-22 @ 19:43:13
Postat av: Ewe

Du skriver väldigt mycket. =P Vad jag en av dem på Uppcon som gjorde dig mindresocial? :(

2006-10-23 @ 13:41:03
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Alex

Nörd = En person som är väldigt intresserad och insatt i ett visst område.

Klart det var en nördmässa, precis som en fotbollsmatch.

2006-10-25 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback