Lovet

Saker jag VILL ha runt jul och runt vårkvisten ^^

Linser
Sony Eriksson W850i
svarta jeans
Ny parfym


hmm, ja det är väl det jag kommer på just nu, mer tillkommer någon annan dag :)
Mest aktuellt är.. öhh.. de tre första sakerna :P Mest linser och mobil.. eller jeans också.. iofs.

Meeen.
Jobbade igår! FY FAN vad roligt det var! :O :DDD men iaf.
Nu har jag Jonna bredvid mig på golvet. Hon håller på att packa för fullt serru. Snart flytt! :)
Tydligen inbjuden på en liten inflyttningsfest också :P HAHA. Ja.. Jag hoppas hon fått iordning på endel saker tills dess bara ;)

Palace på tisdag också! Först förfest hos Anna med Åsa, Karin, Dennis, mig själv och Anna och sen till världens bar där vi ska träffa Fredrik (Annas kanske mer än vän). Sen efter att vi käkat drar vi till Palace! Aldrig varit där och det kommer säkerligen vara smockfullt framåt natten.

Ska se vart man kan ligga över också. Ska se om jag kan sova hos Dennis. Annars bor ju Linus ca 100 meter därifrån. Men haha. ajja. Han ska till Tallin på onsdagen så nej.
Annars Karin kanske? Eller min sista utväg: Mattias. Men det vill jag helt inte... Av olika anledningar :P
Ska tänka ut en outfit tills på tisdag också! :O Lördag med! :O

Jävla massa plugg på lovet också:/
Nationellt prov på tisdagen. ehmm. läxförhör på måndagen. Inlämningsuppgifter i svenskan tills på tisdagen också.. Blööö... Orkar inte. men.. Ajja :)



Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anni

ska du inte ta 5.05-bussen med mig och åsa? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback