Mindre intresse för Uppcon.

Uppcon blev helt plötsligt mycket tråkigare. Beror på flera olika faktorer.. :/ Tråkigt att det blir så. Men jaja. Jag ska fan ha roligt ändå.

Ska bli guidad runt av både Johan och Pontus så jag klagar inte XD Nästa år kanske man åker själv? (A)
hehe. Men snart fredag och måste packa alla grejer imorn typ och på torsdag :) Men ja. Mest imorn.

Anna, du vet att jag älskar dig va? <3 :)
Är lite tafatt med mina känslor till folk. Man borde säga vad man känner, ibland kan det ju vara försent vettja.
Meen. ja Ska iväg till duschen typ nu. Har riktigt lite att berätta om nu .. hehe. :)


puss hej

Kommentarer
Postat av: Anni

joo samma här.. jag är jättedålig på att säga sånt :P

Postat av: Ewe

Är det för att jag ska komma du tycker att intresset för Uppcon minskat? :( BUUHUUU! *takes my hanky and cries* XD

2006-10-11 @ 10:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback