._.

Idag träffade Karin Mattias i Finspång själv.


[uppdatering]

Undrar om jag kommer bli sjuk. Var ute o gick i skogen och vägen i ca 1½ timma, En timma utan kofta ungefär. Kanske inte så intelligent. Men det var skönt, sen började det blåsa och.. ja.
Imorgon ska jag träffa Mattias.. MED Karin.
Tror inte han ser mig som något annat än en vän så jag ska släppa det här nu. Dock är han.. ja trevlig, söt och snäll och sådär, så det är synd.


Imorgon ska jag göra småkakor i skolan.. Jag gillart.

Kommentarer
Postat av: Anni

spontant känner jag att jag blir irriterad på karin. man får inte alltid det man vill ha utan att kämpa jannika.. sluta att vara pessimistisk och ställ in dig på att du vill lära känna honom mer! träffa honom UTAN karin!

2006-09-21 @ 11:41:37
Postat av: Alex

Wooohoo!
Pepp! Pepp!
Go Jannika, Go Jannika!

2006-09-22 @ 07:28:33
Postat av: Alex

"Don't give up, trust your instincts!"
- Peppy 'o Hare

Starfox 64 ;)

2006-09-22 @ 07:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback