*aaaaaa

Nu sitter jag här och lyssnar på musiken till Final Fantasy. M-m-mm! Jag gillart! nawD Speciellt One winged angel *dregel* UJ!!
Denna vecka ser ut som följande utan inbördes ordning:

1. Kolla priser och information om linser på Optiker Persson.
2. Sova hos Anna nån gång i veckan.
3. Klassfoto på onsdag.
4. Servera på bröllop på lördag.
5. Träffa Mattias på lördag?
6. Läxor.. mutter



Nu är det bestämt! Följande åker till Uppcon de 13-15 oktober.
Mike, Ewe, Ewes bror, Jag, Jaeger, Patrik och Alex!! YAAAAAAAY Jag längtar som fan! :D
Det ultimata hade ju varit att åka bil upp dit (tittar på Jaeger med hundögon). Det blir både billigare och bekvämare (inget byte av buss). Sååå höhö. Jag ska allt diskutera det med henne. Men.. Förstår om hon inte vill köra ända upp dit... he...... he. :P


OH! En rockig låt. :drool:



puss hej

Kommentarer
Postat av: Alex

Det är väl inget bussbyte?!
Dessutom så är det bergis mer krångel att åka bil upp dit. *fry stare*

2006-09-04 @ 07:59:55
Postat av: Alex

Bussbyte?! Inte en chans!
Bil blir nog inget kul för Jaeger. =/

2006-09-04 @ 10:28:02
Postat av: Alex

Snygg dubbelpost.

2006-09-04 @ 10:28:26
Postat av: Anni

ja det här var ju intressant du jannika

2006-09-04 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback