Givande dag! :)

JAJJEBJÖRN! Ännu en givande dag för koreanjäveln! ^^
Vaknar upp härligt glad och förväntar mig en trevlig dag med sällskap av Jaeger, Alex och Anna och sedan också Åsa :)
Steg upp och gör det man gör innan man åker iväg och träffar vänner.
Stan 11.20 köpte lypsyl. gick till choysan Väntade där i en halvtimma.
Turturduvorna anlände och vi käkade jäkligt gott :)

Dock byttes det saliv ett antal gånger på choysan, vilket jag tyckte ni kunde väntat med, ni hade trots allt redan varit med varandra ett dygn. Det är ett otroligt störande moment. Gulligt med att ni håller handen och shit. men när ni ska sitta som iglar på varandra, då blir det för mycket.

Men ajja.
Sen träffade jag på min söta pillis. Vi gick och kollade i diverse butiker. Hon hittade endel faktiskt, bl.a en polotröja :O som faktiskt var förvånandsvärt snygg. brukar tycka polotröjor är riktigt gräsliga, men den här var faktiskt en guldklimp! :) Hon hittade också en kjol på JC som hon lade undan tills imorn. Jättefin. men DYR :O + leggings.. grf. *ingen kommentar*


Imorn blir det att köpa någon blomma till pappa och sen något liiitet eller något. något litet till mamma? Fan. har ingen aning om vad jag ska köpa :P

Åkte hem sen efter att Jaeger mådde, ehm dåligt. Anna och jag fortsatte som sagt och åkte 15,06 från stan. Träffade på Åsa och hon och jag körde badminton ett tag. Men åsa blev trött eller lat så hon orkade inte. Men ajja. Skönt att röra på sig, jag studsade runt rätt bra så jag blev varm :)


men iaf. Följande saker vill jag ha just nu:

linser
hårfärg
nya kläder (jeans, jeans, jeans, jeans, byxor, kjol, jeans)
PENGAR
parfym
ny mobil
ny mp3
pojkvän


puss och slem, du vet från vem!



Kommentarer
Postat av: Anni

nu ska du inte vara sådär negativ mot leggings.. :P
när ska du köpa hårfärg? :O
igelpar är jobbiga.. *mutter*

Postat av: Alex

Ouch...

2006-09-29 @ 13:15:01
Postat av: Ewey

*lol* Go Janka go Jannika. :D

2006-09-30 @ 17:31:08
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback