grf...

Seriöst. Idag är jag på lite pissigt humör. Lite barnsligt, men whatever.
Igår skulle jag och Åsa träffa Anna på stan och hon sa tydligen att vi skulle skynda oss på. Vi hade sällskap av Frida och Dennis, men vi gick lite fortare än dem och avståndet ökade mer och mer hela tiden.
De sa att vi skulle hura ner, men vi hade som sagt bråttom.
Sedan ringde Dennis och sa att vi skulle hurta ner. Då sa jag att vi var tvungna att skynda oss på och sen så vette fan om jag la på eller inte. Men iallafall. Sa att vi skulle skynda oss på.
Så idag är han skitsne. Assur och förbannad, men om han vill vara det. så gärna för mig.

Försökt vara snäll och sådär, men man får ju ett så jävla spydigt svar tillbaka så om han vill ha det så.


Vinprovning idag. Mycket intressant. Äckligt, men intressant :P
Ut på fredag i Finspång kanske. Får se. Inget bestämt än, eller om jag drar hem till honom :)
Hmm. De har tydligen ringt från Linköping! Måste verkligen svara när de ringer sen!

Jaja.. puss hej eller något.

Kommentarer
Postat av: Anni

jag säger då det.

2006-09-12 @ 17:51:32
Postat av: Alex

Spring inte ifrån Dennis! :P
Ne, men... Jannika och boxarn sitting in a tree
P-U-N-C-H-I-N-G! Wooooo!

2006-09-12 @ 17:55:40
Postat av: Dennis

Om du hade varit i mitt läge Janni så hade du nog gjort samma sak som jag och förstå hur övergiven jag kände mig av mina två bästa vänner, men strunt samma ...
Skiter i det nu, saker och ting är ju bra nu så :)

2006-09-15 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback