Sarah Beth is scared to death.

Är jag känslomässigt lätt engagerad? Jag tror det. Jag blir helt galen..
Vet inte vad jag ska göra. Alltså. FAN! Blir knäpp snart :O
:(
Jag har kommit fram till en sak och det är ingen mening med att ni protesterar. för jag vet att det är sant. Kom fram till att jag inte är intressant. På internet verkar jag vara någon trevlig prick, men när personer väl träffar mig är jag som en grå mus antar jag..

Idag var det ett himla tjat om att jag har platt röv och att mina byxor inte satt bra.. och JA, jag blev ledsen och JA det var därför jag gick förväg till lunchen. Känns som jag sagt tusentals gånger att de ska hålla käften. Men jaja.. "Jannika, skaffa dig en röv!" ... :( Mitt goda självförtroende bottnade på en sekund.. Äntligen har jag börjat gilla min kropp lite bättre då jag sett små förändringar men den där meningen fick mig att se alla brister jag hade förut och jag var näst intill tillbaka på ruta ett igen.

Mattias. Absolut, han är pojkvänsmaterial, det jag fått reda på hittills iaf. Men nu blir jag sådär jobbig osäker igen. Får för mig att han tycker bättre om Karin. Automatisk ryggar jag tillbaka och låter Karin få ta för sig..
"När ska du få dig ett ligg då, Jannika?"

Är detta ett jävla race om hur många killar man ligger med?! Jag vill inte gå och ligga med vem som helst som sedan bara behandlar mig som garbage. My self-esteem blir helt förstört då.

Tror jag börjar bli sjuk också. Ont i halsen och hostar. Det blir nog kanske ingen filmkväll för min del på lördag. Blir då bara han och Karin.. FAN! Grf. Överanylasera igen? Jao.

Rascal Flatts - Sarah Beth  <3  (grät när jag hörde låten och läste texten)

Idén om att köpa gamecube är över tror jag.
Jag är inte lika lycklig över att åka till Uppcon längre heller.


Nu blev jag tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback