Välkomstpaket

Det verkar som om jag ska börja med badminton igen. Eller det ska jag. och så ska jag kolla hur det är med boxning.Mattias vill tydligen ha med mig och Karin på en träning iaf så det ska vi väl. Ska nog kolla på fredag. Filmkväll hos honom på lördag kanske.
Köket nu då, imorn, torsdag och fredag :D

För övrigt fick jag mitt Buzzador välkomstpaket idag :D 6 st påsar á 150 g kexchoklad apelsin! Jättegoda faktiskt. Blev glatt överraskad :) Undrar vad som kommer i nästa?


http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=yanken

Blir gärna medlem, få dina paket och skriva rapport om vad du och dina vänner tyckte och få ett nytt paket! :)



idol ikväll. David Fjällborg *dregel*



Var tog vår vänskap vägen? Jag ska också ta kontakt säger du. Det var aldrig något problem förut. Då ringde du varje dag. Nu är jag som bortglömd..
Visst du är nykär och allt. Glöm bara inte vem som ställt upp mest för dig de senaste månaderna.

Kommentarer
Postat av: Anni

boxning.. nice indeed. själv ska man nog börja spela tennis igen..

vänner kommer och vänner går, men endast de äkta vännerna består (poetiskt, jag vet).. hoppas att det ordnar sig.

2006-09-19 @ 19:18:02
Postat av: Alex

Det här inlägget har jag missat! :O
Men, Jannika då... Jag ringer ju fortfarande. Den här veckan har dock varit fullproppad, hade tänkt ringa igår det blev för sent.

Du ringer fortfarande aldrig. :(

2006-09-22 @ 07:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback