Busy week framför mig.

Sitter här med halsduken virad tätt runt halsen och ett glas pärondryck med sugrör bredvid. Erik gick just från msn och kvar är endast Henrik. Ovanligt tyst på msn ikväll. Alla är väl ute och röjer.
Pratade väldigt snabbt med Jesper idag.. Hann få en bild och sen helt plötsligt var han borta. -ledsen-

Imorn, om det är fint väder ska jag sitta ute och få lite sol på mig. :) Skönt med lite solbad.

Har suttit ett par minuter och bara stirrat på hur markören blinkar.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Nästa vecka är redan planerad i stort sett. Allting.

Måndag: skola, stan med anna. plugga inför redovsining
Tisdag: skola, hem till mentor med klassen, plugga inför prov
Onsdag: skola, plugga inför praktiskt, och teoretiskt prov
Torsdag: skola, se på skolans musikal RENT, plugga inför prov.
Fredag: skola, presentera mig på nya praktikplatsen, möjligtvis Palace om man orkar efter veckan
Lördag: filmkväll med Erik.
Söndag: vara med Henrik

rolig vecka säger jag bara.. :( Dessutom sista i skolan. Sen går jag ut på praktik i fyra veckor, sen är det studenten.. Sjukt sorgligt.. :(

Dags att sova strax tror jag nog.. Är väldigt trött. Trots det att jag bara varit vaken i ca 13 timmar.
Godnatt liksom.

Kommentarer
Postat av: Ewey

Haha. Jag sov. Hade inget ont anande om att jag skulle få samtal snart. xD

Postat av: Alex

Sen rycker Jannika in i lumpen.

2007-04-24 @ 16:12:15
Postat av: åsa"

jannika! skriver mer ffs!!!

2007-04-26 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback