Change of plans.

Det blir ingen Henrik imorgon! Det blir istället förflyttat till på lördag! :) Då ska vi ha det trevligt med film (sprit enligt honom?!) :O och ja varandras makabra humor ^^ Jag borde skriva något riktigt elakt nu om Ecce Pecce. Men han läser ju bloggen så man kanske borde fortsätta vara snäll? ;)

Klickade in på Jespers studieblogg också där hans rkiver om semenarier och sådär! :) Där hade de tydligen gjort en film, han och hans grupp om plankning. Intressant. 4 minuter. Sök på youtube ;) Jesper är med i filmen mer än många gånger! ;)

Så imorn blire inga planer alls. funderar på att ringa Daniel kanske. Ta den där fikan som aldrig blir av. Får se hur det blir med det. :)

Idag köpte jag klänningen! :D Äntligen studentklänninge kirrad! Och den blev verkligen asbra! :) Var lite osäker när jag väl skulle köpa den. men när jag kom hem och seglade runt i huset med den så fanns det ingen chans att jag skulle lämna tillbaka :D Fattas några skor nu bara >.<

Nämen. sova då?


puss

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha du, henrik och sprit? ;) näe men henrikar är riktigt nice alltså... riktigt nice.

jag hämtade aldrig ut klänningen, tiden rann iväg. så får se om den är kvar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback