En Henrik kommer lastat.

Sitter och tittar lite på armbandet jag har på mig. Henriks läderarmband. Jag som lovande att inte glömma ta av mig det innan jag åkte. Men när jag satt i bilen påväg hem igår slog det mig. Han fick inte sitt armband och han spelade inte gitarr för mig. Saker kom emellan och det glömdes bort helt enkelt.
Kom till Linköping runt halv fem och träffade Henrik där. Var faktiskt precis som jag hade tänkt mig. Lite tillbakadragen, blyg, jag fick ställa de flesta frågor, men vad gjorde det. Vi skulle ta buss 202 men missade den precis. Nästa gick om ytterligare 25 minuter så vi skulle få vänta. Istället tog vi en annan buss 210 och gick ett par km i sommarvädret. För det var det verkligen. Sommarväder. Solen stekte på som attan!
Tillsut kom vi fram och tittade runt lite i huset. På ett kort som hängde på väggen är Henriks syster skrämmande lik Drew Barrymore när hon har mörkt hår.
Vi försvann in på hans rum och gjorde mest ingenting. Tittade lite på tv och umgicks. Kelade med hans katt Ludde. Öh.. vad gjorde vi sen? :P Väntade på att hockeyn skulle börja. Så vi tittade på första halvlek och sen gjorde Henrik nudlar till han själv och moi ^^ Försökte lära killen hur man äter med pinnar och jag tror ändå det gick relativt bra. wuhuu. Vi såg klart hockeyn (Grattis MoDo till guld och LHC till silver) och sen drog vi på Kill Bill vol.2 Den var helt okej. Tror nog ändå att 1an var bäst. Brukar ändå vara så att uppföljare är sämre.

Slutet vet jag inte så mycket av. Vet inte riktigt EXAKT hur det slutade. Hade lite annat för mig.. :P
Tänker inte gå in på några detaljer. (Sorry Anna) Men Vi hade det mysigt. Slår Alex och Mattias med hästlängder xD
Innan 5 minuter hade gått när jag åkt iväg fick jag ett meddelande. "Saknar dig redan." :)

Ska dock påpeka att han slappnade av senare, skrattade massa tillsammans. Jag slappnade också av mer senare :) Om det låter nu som om bara han var lite tillbakadragen ;)

Får se vad det här kan leda till. Kanske blir något jättebra eller så rinner det ut i sanden.

Inatt drömde jag att jag kunde flyga. Det var ganska coolt faktiskt.


Funderar på det här med Jesper. Vet inte vad liksom.. gah. Ne. Ajja. Skola imorn då ._. wuhuu.

På två veckor ska följande ha gjorts:
2 prov.
1 praktiskt prov där en förrätt och en varmrätt ska lagas på tid.
1 stort muntligt projektredovisande
3 A4 papper fulla med frågor som ska vara inlämnade
1 stort inlämningsarbete

Det här kommer inte gå bra >.<


Nu kom mamma och pappa hem från sommarstugan. Så nu vankas det frukost. (vaknade för 1½ timma sen men orkar inte göra egen frukost). Jag är laaaaat. Men jag skyller på Henrik. Han är latast av latast xD


Meen. tjingeling! :D

Kommentarer
Postat av: Ewey

Hoppas verkligen för din skull gumman att det kan hända något så du får lite fart i brallan. ;)

Postat av: Anna

haha fart i brallan.. värsta turbobrallan ska du bli jannika! :D

2007-04-20 @ 16:01:50
URL: http://anni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback