En påse skit träffar uppklädd Henrik.

Dagen börjar ju bra. Vaknar 10,20 av att det vibrerar på magen. YAAAY. Meddelande >.< Inte bra att glömma mobilen kvar i sängen. Mos.
Idag har Henrik varit här. Han försvann lika fort som han kom hit. Han fick skjuts av sin mamma och pappa som skulle fira sin kusin här i Skärblacka. Nu har de åkt hem och Henrik passade på att följa med..
Så atte.. Jag vet inte vad jag känner riktigt. Vet bara att jag tror jag vet lite hur Anna känner sig mig det där.. :/

Igår hade jag filmkväll! :) Fick skjuts till stan av mamsen och papsen till 18,00 typ och träffade Erik vid DeGeer. knallade upp till Coop. Någon busvisslar ett antal gånger och Christoffer Rindstål går bakom oss. Han kan inte ropa hej som vanligt folk, neeej då >.<
Iallafall Erik och jag gick in på Coop och köpte vindruvor. YAY! Kom fram till lägenheten och fick en rundvandring ^^ Niiice. Snackade lite allmänt om allting. Förresten tycker jag fortfarande det där du sa i köket är jävligt nice Erik ;)
Vi såg på Underworld 1&2. Trevliga filmer det där.. Man kanske ska viga sitt liv åt att bli vampyr? ^^ Haha. Jaaa. Erik, du är rolig du. Tycker ändå du ska skaffa dig ett sådant där skinnställ.
Förlåt igen..

Idag som sagt kom Henrik. Trodde han skulle anlända 15,00, men han kom vid två och han skulle skickat meddelande när han var på väg.. Men jag hade min mobil i datorn så atte.. Helt plötsligt ringer det på dörren och där står han. Jag helt jävla osminkad, ofräsch som fan i mjukisbrallor och linne. YAAAY! Så jag skickade in honom på rummet med min gitarr och jag sprang ner och duschade. Duschade och tvättade håret på 5 minuter (samt klädde på mig) Rekord från min sida.
Jag är ganska splittrad just nu. Efter igår också. Fick mig några tankeställare. Möjligt att det syntes på mig också. blev lite tystlåten ett tag. Ber om ursäkt för det.

Nu är jag ensam hemma. Henrik drog hem för 10 minuter sen kanske. :(

Lyssnar på Sofia Karlsson. Bra musik faktiskt.. Men Ice Queen akustisk version. Guld <3


Puss hej! :)

Kommentarer
Postat av: Ewey

Hur fan ska man kunna veta vad man känner egentligen? Är lite sådär velig också nu. =( Men han Erik verkar ju vara en kul typ. Så länge han är snel. :P . <.<

Postat av: Anna

det är inte lätt med känslor, i tell you. :/

2007-04-29 @ 21:01:09
URL: http://anni.blogg.se
Postat av: Alex

Åh, vampyrer. George Clooney i "From Dusk till Dawn". Underworld 1 var ockej, 2:an var helt off. Nyckeln till frihet såg jag igår. Den var bra, men var fan var den hypade rymmningsscenen? :P

2007-04-30 @ 13:24:54
Postat av: Alex

Valborg idag! FEEEST!

2007-04-30 @ 13:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback