Jakt efter studentklänning.

Idag efter en mycket trevlig lunch med Karin, Emelie och Åsa så gick vi ner på stan för att kolla in en studentklänning åt Emelie. De var riktigt fin men den är nog slutsåld. Fanns bara på provdockan i fönstret på MQ. Men den är iallafall vit med tunna axelband med svart sidenband under bysten. Mycket söt! :)
Av någon anledning tittade vi in på Sisters och vi fick alla se en vit ballongklänning. Jättesöt! Nu är det ju dags att hitta en studentklänning så det är ju ganska lägligt om man hittar något man gillar :)
Åsa testade en tubklänning jättesöt på henne! :D och Emelie testade en röd lite sak som var ursöt! (Strl 34. jag dödar henne.) Så jag testade den vita och jaa. det var mycket fint. Ska nog testa imorn igen med Anna kanske :) Vi ska tydligen gå på stan och hitta en klänning åt henne samt pjucks ^^

image12

Mitt påskägg är snart tömt. På fredag blir det film med Henrik ute i Ekholem i Linköping! :O My gosh. Han kanske är en mördare xD Men isåfall slår jag ner honom med min Kung Fu, Martial Arts och Ju Jitsu >.<

Måste hitta skor också >.<


Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

helt perfekt gumman... ;) och storlek 34... whatever. du är bra som du är. ;)

Postat av: Alex

Kung fu och jujutsu är martial arts. :P

2007-04-10 @ 23:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback