Min nya vän Erik(a).

Idag fixade vi nya frillor på Erik. Adorable om jag får säga det själv. Han gick genast från hårdrockare till smybög.
Jag gillart.



Jag vill själv påstå att Erik såg mycket nöjd ut efter varje ny frisyr. Vet dock inte om det var av artighet eller kramp i ansiktet. Jag chansar på alternativ nr. 1.

Samtidigt vill jag visa hur otrolig sexig grimas man kan få till när mamsen min tog ett kort på mig:



För övrigt så ska redovisningen ske i aulan imorgon. Är inte ett dugg nervös. Det här kommer nog gå bra. :)

Påväg till bussen för ett par timmar sen så fick jag ett 013-nummer på min mobil. Första tanken var att Henrik ringde eftersom det var ett Linköpingsnummer. Icke.

- Hej det är Jannika.
- Hej Jannika! Det är Maria från Cloetta Center.
- Hej!
(förvånad och relativt förvirrad)
- Jag ser här att du jobbat hos oss två gånger förut och vi undrar om du skulle kunna tänka dig att ställa upp på två tillställningar som kommer nu i maj?

Summa sumarum så ska jag jobba två lördagar i maj från 14.00 till kvällen. som förut alltså när jag jobbat. Kul!
Ena tillställningen minns jag inte riktigt. Det andra var "The Original ABBA orchestra in concert". Skoj skoj. riktiga Abba som kommer alltså. + 7 artister plus Clabbe som ska vara minnesvärd. Kan bli skoj! :) Så ska ringa imorgon förmiddag och säga att jag kan jobba. Härligt med lite extra fickpengar inför sommaren då man inte får studiebidrag och allt. Inför sökandet efter jobb! :)

Dags att pinna iväg! Tjingeling. -vink-

Ska förresten till Henrik imorn igen (:

Kommentarer
Postat av: åsa

jag ska med JOBBA! -viftar och flaxar-

jag älskar bilden på dig jannika! ditt sanna jag! OCh erik är smygbög. :*

2007-04-19 @ 19:57:13
Postat av: Anna

uhhh! snyggon där..
det gick bra med henrik? :)

Postat av: Erik

aa det var en lite kul stund det där, jag satt och försökte plugga medans ni lekte frisörer.:)

2007-04-20 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback