Nedräkning.

Igår webcama jag med Ewelina! Och jag fick se vad jag tydligen ska få som en studentpresent! :O OMG! I love you looong big time! :D En metallic-blå eyeliner <3 Kollade på en eyeliner i Stockholm och blev kär. men kostade 145 kr.. så nee. Det fick bli att gå hem tomhänt (förutom sjalen). Såå IHK! Jag står fast vid den där pussen Ewelina ;)

Baaah.. Mindre än 3 timmar kvar tills Jag sitter på bussen påväg till Henrik.. Nu börjar jag bli lite nervös faktiskt. Var helt lugn igår kväll när jag pratade timtals med killen. Men nu! >.< Ajja. Det går som det går ;) Vi ska äta nudlar tydligen! :O Och jag ska lära honom att äta med pinnar i utbyte mot att han ska lära mig plinka på hans gitarr xD öhh Just det. Samt ska jag kidnappa hans två katter och det vet han om.
Så imorgon kommer nog en liten rapport om hur det var och vad vi gjorde och shit :) Can't wait, huh? ;)

Ensam i huset ._.

Borde kanske käka något. Fast jag är inte hungrig. Tack för låten btw Henrik. Den är faktiskt bra! ;)
ÅHHH! Jag åt glass på Halvars igår med Åsa och Karin. Åsa satsade stort och tog en Sommardröm. Karin tog apelsinchoklad och viol. Janki tog apelsinchoklad och pecannötkola <3 Fina grejer det där.

Igår åt jag en landgång/smörgåstårta. M-m-m. Fick den för att jag varit i Sverige i 17 år. Exakt 17 år igår faktiskt. På dagen. Så fredag den 13e är en turdag för mamma och pappa ;)

Tänkte på. Om jag ger Niklas en studentpresent i form av ansjovis, kaviar och ägg. Undrar om jag får en vinflaska då. Dessutom har jag fått en nytt smeknamn som jag inte vet om jag gillar än >.< "Kikkoman"

Damien Rice och Snook till Peace and Love. UUUUJJJ. Kan inte riktigt uttrycka hur bra spellista det är i år! ;) Det här kommer bli bra. Eller vad säger du Anna? ;) Dessutom. Karin har bokat sin biljett. Samt Ewelina. Så det blir nog så att Ewe och jag delar tält. (och Tom om han hänger på). Karin trodde hon hade tält så då skulle Åsa, hon och Anna dela. Låter ju riktigt perfekt hörru! ;D 73 dagar kvar <3

Nee. Lite frukost och film nu då? :D


OH!! Btw. Åsa. Hoppas du hade grymt kul på Salem Al Fakir! <3 Mihi ^^v




pussah

Kommentarer
Postat av: Ewey

Jag längtar... Fan antingen har jag PMS eller så är jag störd...

Postat av: åsa

jag hade de wünderbart på salem al fakir konserten. ^^v

2007-04-15 @ 19:53:13
Postat av: åsa

jag hade de wünderbart på salem al fakir konserten. ^^v

2007-04-15 @ 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback