Positivt vs. Negativt

Ujuj. Dags för en nattlig blogg. Har varit ont om sådana på ett tag. Eller hur? ;) Vet att ni saknat dom. Eller nej egentligen inte. Brukar mest bli sådär sorgliga deprimerande inlägg och den här kommer inte vara annorlunda!
Nerå. men alltså. har väl lite negativt och positivt att ta upp i inlägget.

Igår eller. ja i förrgår blir det nu då. så åkte jag hem till Henrik vilket var väldigt underbart. Vi myste största delen av de 5 timmar jag var där (oh yes). Det var trevligt. Vi såg även på Battle Royal. Bland den mest brutala och blodigaste film jag sett. Men dock ganska bra :P Sjukt att någon kan komma på manus till det där. Iallafall. mys, film, mys. gitarrspelande, mys. fotoalbum, mys, hemfärd </3

Väl när jag skulle åka hem så krånglade buss 202 (från Henrik till resecentrum) så jag missade precis 18,30 tiden med 510an när jag kom dit. Jaha.. nästa 510 skulle gå 22,05.
Då åker jag tåg tillbaka! Tåget var försenat så jag missade precis min buss i Norrköping när jag kom fram. Såg den rulla iväg framför ögonen på mig >.< Tänkte att jag skulle hinna åka med spårvagnen upp till Söder tull. Jannikas turdag! = spårvagnen rullar iväg. <3
Great. Får ringa pappa som sista utväg eftersom nästa buss skulle gå runt 21,00 tror jag. Som tur var kom pappa och mamsen och hämtade mig. Satt i blåst och kyla i en halvtimma ungefär. ohhh vad jag gillart. Skjut mig liksom.

Kom hem och käkade mat. sen fick jag paltkoma (sjukt mätt) och gick o lade mig. Klockan var väl kanske halv tio då! ^^ Ja dagen idag då.. :P eh. Skolan rullade på som vanligt. slutade tolv. åkte tillsammans med Åsa. 13,06 bussen hem till var och en. Glodde på burken och käkade sedan mat och saker kom emellan och shit.

Pratade mycket med Henrik om vad vi känner just nu för varandra och vad som kommer hända och shit. Tror vi ligger på samma våglängd vad vi tycker.. :) Vi får se vad som händer iaf. Allt har gått lite snabbt tycker vi båda. fast vi trivs med varandra. vilket är bra iallafall. Det kan bli en början på något jättebra! ^^

Pratade med Erik idag också. Skönt att prata med honom eftersom vi kan prata om i princip allting. Vi är båda glada att vi har hittat tillbaka till varandra efter det som hände i höstas..

"Du är en av de bästa vänner jag har här i livet." Den meningen gjorde mig något så otroligt jätteglad! <3

Tack Ewelina för att du lyssnade på allt mitt babbel förut idag. Fast o andra sidan har jag hört rätt mycket prat om Tom ;) Tack Anna, Åsa, Erik och Henrik.
Men ja.

Nu så ska jag nog ta och pallra mig upp till mitt rum och sova lite. Haft ont i nacke, axlar och rygg i stort sett hela dagen. Väldigt jobbigt. Vet inte ens vad jag gjort </3


Pussilago.

Kommentarer
Postat av: Ewey

Du har vilat på axel det är vad du har gjort fröken lilla. ;)

Postat av: Anna

tack själv gumman, för att du finns och för att du förgyller mitt liv på många sätt och vis. jag älskar dig. :)

2007-04-21 @ 17:19:04
URL: http://anni.blogg.se
Postat av: Erik

tack för att du finns min vän:)

2007-04-21 @ 23:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback