Så sjukt ointressant inlägg.

Jaaa. Jag vet. Jag är dålig att uppdatera min blogg.

Igår umgicks jag med Åsa och Anna hela eftermiddagen och kvällen. Det var faktiskt mycket trevligt! ^^ Vi såg på "Säg att du älskar mig" och "Employee of the month" Första filmen var ganska tung så en komedi som andrafilm var behövlig.. Fastän den var väldigt förutsägbar >.< Jag och Åsa spelade Quake mot varandra. Det gick bra. Vi sköt ihjäl varandra många gånger.

Idag var det tänkt att jag skulle åka till stan. Men det blev ju inget med det >.< Istället städade jag rummet, såg på en film och packade iordning mycket av det jag ska ha med mig på fredag! :D Ska bli sjuuuukt roligt i Stockholm med Ewelina <3

ohh.. ehh. ne fan. har inget mer att skriva nu >.< PÅSKLOV

Kommentarer
Postat av: Anna

vad fan.. jag var ju också med och spelade quake 3.. jag ägde som vanligt ;D

Postat av: Ewey

Anna äger inget förutom ett hål i läppen. ;)

2007-04-04 @ 20:28:51
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Alex

hahaha

2007-04-06 @ 01:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback