She's back again!

Som jag skrev i tidigare inlägg så har denna vecka varit sjukt hektisk. Har knappt suttit här vid datorn vilket många har påpekat på ett eller annat sätt. Men nu är jag tillbaka och ska skriva ett nytt fräsch blogginlägg! :)

I tisdags hade vi en riktigt trevlig stund hos vår mentor. spelade rundpingis, hoppade studsmatta, spelade kubb och fikade. Sjukt trevligt. HR3b, 4-ever ;)
Sen har det varit i princip plugg varje dag.
4 prov och en redovisning i veckan. Men det gick vägen! Nu är det skolfritt till studentveckan! 4 veckors praktik. Jag får visserligen gå upp lite innan sex varje morgon i fyra veckors tid nu. Men vafan. Skönt med ingen skola, softa och laga mat om dagarna liksom. GULD.

I torsdags tittade vi på skolans upplaga av en känd musikal. I år blev det RENT. Ujujuj. Det var blandande känslor genom hela föreställningen. Glädje, sorg. Erik grät, Frida grät. åsa, jag och Karin var inte långt ifrån tårar.. ujuj. Om man ändå kunde få se igen. Dessutom så var frontfiguren den fräschaste bög/transvestit jag sett. Dans, sång och böghångel på scen. Jag gillart.

Idag då? Idag blir det filmkväll hos Erik! :D YEAH! Äntligen. Vafaaan. Länge sen vi skulle gjort det. Långt innan jul ^^ Men är vi sega så är vi. Får se vad han har för rullar hemma. Vi har ju samma film som favorit. "Nyckeln till frihet" . Coolt fan.

Igår hade jag en av de roligaste multikonversationerna på länge. Fan vad skoj det var. Hahah. Per förgyller alltid min dag <3 Men han och Anna har tydligen något på G.. :(

Imorgon blir det att umgås med Henrik tror jag. :) Här tror jag. :P Inte bestämt något alls. Men, det hinns väl med senare tror jag. Men annars har jag väl inte så mycket att tillägga. Åsa tycker jag är trög också. För att jag tycker böghångel är hett. Jag gav som exempel att Henrik och Gustav skulle kyssa varandra. Hon skrev att jag skrämde henne </3 Förstår inte riktigt.

Karin har btw körkort nu! :) Grattis gumman! Du är verkligen värd det efter allt krångel som varit! :D Nu blir det att bränna gummi på vägarna ;) Karin blev förbyllad när jag luktade Erik på halsen i torsdags.. Förstår inte det heller.. </3 Vad gör jag för fel?! Jag luktade ju dig också Karin på halsen! >.<

Jag gick faktiskt upp tidigt för att vara jag idag. Klockan 11 var jag uppe och stod o gjorde frukost! ^^ -stolt-
Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik, får lite sköna nostalgitrippar tillbaka i tiden. Just nu lyssnar jag på Kaj ä Gaj coh påminns om Anna. hah! Slå mig ;)

NE! Nu blir det att gå ifrån burken ett tag, gå ut kanske? Eller sätta sig vid tvn? Hur som helst så är jag off.


puss

Kommentarer
Postat av: Anna

så charmigt att du tänker på mig när du lyssnar på kaj ä gaj. ;)

Postat av: Ewey

<3 Aww. Hoppas du får det kul på praktiken! Stackare med 4 prov på samma vecka! o.O Det har vi aldrig haft vad jag kan minnas!

2007-04-28 @ 16:19:23
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback