Stockholmsresan med Ewelina <3

Nu är Stockholmsresan med Ewelina slut </3

Det var mycket trevligt faktiskt! :D Åkte hemifrån lite efter 10 och åkte med bussen 10,45. Somnade aldrig >.< Men Ja.. jag lyssnade på musik hela vägen och höll kontakt med Ewelina. möhöhö hon var så nervös. Inte inför vårat möte, utan hennes och Toms! :D
Vi träffades och gick direkt till hotellet. Inte alls långt ifrån station :) Innan vi checkade in så käkade vi kinamat *dregel* det var tamejfan bland det godaste jag ätit. gaaah >.<

Vi kom upp på rummet och skrattade åt vår nyckel.
image11

Vi ville inte veta vad folk gjort med den! ^^
Mjaa. Sen kom Tom till hotellet och jag lämnade turturduvorna ifred. :) De hade tydligen en riktigt trevlig stund ;) Jaa. Iallafall när jag ringde och sa att jag skulle komma tillbaka så sa Ewe att jag skulle vänta 5 minuter ;)

Efter det att Tom gått så softade vi på rummet med musik och så. snackade massa skit och åt oss mätta på Pocky.
Tack för presenten gumman btw! Jag gick och duschade och vi fortsatte o prata.
Kvällen kom sakta smygande och vi piffade till oss för en utgång till Viper Room! Vi GICK dit. Det var itne så farligt att gå dit faktiskt. 1,8 km ungefär i mina klackade >.< Vi hittade bra. Stället var jääääkligt segt först. och när vi bara var två stycken så blev det ännu mer segt. Men sen så drog det igång lite bättre och vi dansade och skuttade på dansgolvet båda två. Det kom fram en mörkhyad kille och började dansa med mig >.< Han var la göllig. möhöhö. "Fan vilken brud du är asså!" Jannika skrattade för sig själv. sen försvann han. För övrigt Ewe och jag med några vimmelbilder ^^

När vi skulle hem (halv ett) så gick vi hem istället för att åka taxi. Var så pass mycket folk ute så vi vågade gå hem. Vi irrade bort oss. så in i helvete. Vet inte var vi hamnade någonstans. Vi var tvungna att hota två pensionärer som gick med sin hund för att fråga om vägen. ne skojja ba. men alltså. Vi frågade iallafall två pensionärer med hund. Varför rastar man hunden mitt i natten? skumma stockholmare >.< vi hittade tillbaka till S:t Eriksgatan och hittade tillbaka. Fan vad kallt det var.

Vi kom tillbaka och gick o lade oss direkt. Ljuvliga säng <3
satte ringning klockan 08,10 och vi gick upp o käkade frukost. god frukost ^^
Öhh ja. sen gjorde vi iordning oss, städae, packa ihop och checkade ut. Ewe blev sjukt förskyld under natten </3 Tyvärr så hon var ganska hänging under hela eftermiddagen. Men huvudsaken var att du var där med miiig! :D Vi fikade på chokladkoppen. gick runt i diverse butiker och hittade inte ett piss typ.
Ewe köpte endast en sak. på apoteket ;) haha jag köpte en sjal. en röd och svart. RÖD <3 den är mysis. sen ja.. spenderade vi nån timma eller två på station. och garvade mest åt alla konstiga personer >.<

Sen åkte hon hem!! *stortjuter*

Jag gick och väntade på min buss och tänkte sitta på min väska eftersom det var förbaskat fullt överallt. Tänkte inte på att det var hjul på skiten så väskan åker ifrån mig och jag sätter mig på min rumpa. >.< Helt knäpptyst var det dessutom och mitt framför alla också >.< Dessutom för att göra det hela bättre så hade jag på mig min blåa skjortklänning så visade nästan hela härligheten >.< De tänkte säkert att jag var en blåst koreanbrud som inte visste bättre. Som tur så öppnades dörrarna 30 sekunder efter mitt lilla missöde.

Sen åkte jag hem. Somnade på bussen ett tag och kom glatt hem till ett kyligt Norrköping. Åkte till min farbror. käkade påskmat och sen åkte vi hem till oss. Gick o lade mig vid halv tolv typ >.< trött som ett as. Vaknade dagen efter 13.30 typ <3 Mycket sömn.
Under natten hade jag drömt mardrömmar. spöken och shit. Drömde hela natten om den lilla pojken i The Grudge. Jag skrek som en gris hela natten vad jag minns.

Igår så blev det påskmat hemma hos oss och min kära bror och syster anlände hemma. Jonna fläskade ner sig i min säng direkt >.< Tjockis. Men jag mobbade henne för att hennes röv hängde 7 cm ner. Hon blev tjurig. Förstår inte varför.. (A)

Jockes dator har brunnit upp. så han ska antagligen ta över vår. och vi ska antagligen då köpa en laptop med trådlöst internet så jag kan vara på rummet och klinka på tangenterna ^^ Får se hur det blir med den saken :)
Ehm. Ja. sen satt jag här under resten av kvällen. Bestämde lite planer med Henrik.
Vi ska antagligen ses på fredag. Åka hem till honom och se på film! ^^ och han lovade att jag skulle få slå honom med en pinne om han valde en skräckfilm. mihihi ^^

Men nu sitter jag här med mitt påskägg och lyssnar på en nyskickad låt av Ewe. Han babblar jobbigt mycket. hoppas sång kommer snart! ^^ Jag förstod inte den här sången T_T


Nej. nu borde jag göra annat! ^^ Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ewey

HAHAHAHA du är så jävla klumpig. Livet blir tyngre med kossor. xD

Postat av: Anonym

The Grudge <3

2007-04-09 @ 16:53:53
Postat av: Anonym

The Grudge <3

2007-04-09 @ 23:05:49
Postat av: Karl Qwerty

låter riktigt kul! =) synd att jag inte var där =/

2007-04-10 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback