En dag med Big Daddy.

idag har jag varit med Big Daddy, fan vad roligt, trevligt att träffa dig igen! :) Alltid lika underbart Dennis, trivs med dig jättemycket. Och tack så mycket för komplimangerna i omklädningsrummet. -skrattar för mig själv- Tack för att du valde plaggen åt mig trots det att jag inte köpte det du pekade på ;)
Vi gick en sväng till Världens bar. Det var stängt. vi gick till Gú va gott och käkade där. Träffade på Mattias, Matte Q och Martin där. Kul och träffa den omtalade Martin äntligen ;)

Dennis och jag gick vidare, vi gick till Ica, jag köpte Kinder-ägg. konstig leksak. Vi fortsatte snacka ett tag och jag åkte hem sen vid 18 ungefär.

Anki och jag begav oss strax därefter till Konsum för att inhandla mjölk och diverse grejer, trevligt att lära känna henne lite mer :) Jättehärlig tjej/kvinna/dam :D

Nu kom Mattias precis hem igen, så nu ska jag visa mina inhandlade plagg.


Puss

Kommentarer
Postat av: Wedde tha prayer BEATCH!

Hubba hubba ^^
Mycket fina kläder, HAAAHAHAHAHAHA världens bar
har inte öppet på söndagar(säger vi :))
kyss

Postat av: Dennii

Äsch, det är ju inget med att vara rolig att vara ... jag är sånn bara! :D
Hehehehehehehe! ;) ( Ingen kommentar )
Det är inte öppet på söndagar ju?!
Puss&Slem, du vet ifrån vem!

2007-08-20 @ 15:27:08
URL: http://bigdusty.blogg.se
Postat av: Erik

Låter som en hel dag.. Så nu har jag skrivit, nöjd :P

2007-08-20 @ 22:10:39
URL: http://www.inflames.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback