Ge varandra en kram! (:

Nytt inlägg, ny start :)

Imorgon börjar Mattias på LiU. Håller verkligen tummarna för honom. Hoppas det kommer gå bra! :)
Ska in imorn o söka jobb. Vet inte riktigt var. Får väl gå runt till allt och alla.. :/
Herregud vad jag tycker min kropp är skum, beter sig jättedumt, jag gillart inte.
Idag bakade Mattias och jag petit chou nånting. Det blev helt okej, men absolut inte värt besväret som vi lade ner, neeeej :)

Anna skickade meddelande ikväll, hon frågade om jag ville provsjunga för Kidz Of Babylon när de kommer hem sen, klart jag är på! Låter helskoj! :) Hoppas de lever loppan i Palma alltså, helt underbart att komma iväg sådär! :D

Har egentligen inte så jättemycket att skriva om, livet rullar på, Har mycket att vara glad över, är frisk (vad jag vet). Har jättefina vänner som jag tycker om. Familjen mår bra. Jag har fått vakna upp med världens underbaraste pojkvän vid min sida varje morgon de senaste 5-6 veckorna. Allt känns underbart ändå. Hoppas att DU mår bra också! :)
Men nu ska jag titta på ett avsnitt av Hana Yori Dango, sen sova! :)

Älskar dig Mattias! <3



/ Korre

Kommentarer
Postat av: Dennii

Hihi, om Anna behöver nån som sjunger backup, så fråga henne om hon behöver min hjälp. Du vet ju hur jag låter i nyktert tillstånd, för hon har ju till 100000% hört & sett den där videon på min 18-års dag! Lööööööööööööööööööööv!

Postat av: Wedde

LiU fett najs.. men redan skoltrött :D

2007-08-21 @ 19:55:32
URL: http://livetienteksed.blogg.se
Postat av: Erik

Hej, har hittat den ultimata metal torrent sidan: http://metal.iplay.ro/ klockrenaste sidan. Nu sitter har jag tankat hem 60 gb med Gothic metal :). Då får säga till Mattias att han får dra med dig till Trappan någon kväll.

2007-08-21 @ 20:50:10
URL: http://www.afterforever.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback