Here in your arms.

Jag är lite seg idag. Klockan stod på 7,55, sjukt tidigt för mig. >.< Upp och ringde till UM och ska dit på torsdag klockan 16. Hurra. Nu går det framåt. Nu ska man bara skaffa jobb också och hoppas på att min mens kommer.. >.< Den har ju trots allt varit väääldigt oregelbunden. blabalblablablabla. jaja. Den kommer.

Snackat goja med Dennis idag väldigt mycket, trevlig liten prick, me löv you big long time ^^

Varit o lämnat min studentbok på Östsvenska foto idag. Gick bra, men vi missade bussen både dit och tillbaka så Mattias och jag har gått endel idag, men jag är inte den som klagar. muhaha. eller mja.


Imorgon firar jag och Mattias 1 månad. <3


"Where you are the one, the one, 
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I miss you quite terribly."
I fell in love, in love,
With you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms."


Men nu ska jag packa ihop lite grejer innan jag försvinner in till stan igen (är hemma och käkat och umgåtts lite med mamma och pappa). När jag har fått lite pengar (slutet av augusti kanske) Så ska jag umgås MASSA med Anna, Erik och Dennis, Kan jag göra innan också, men allt kostar nu för tiden. Får icke glömma bort att tillbringa tid med my amigos också. Ajja. Hörs av på söndag sötnosar!

Pussar.


Kommentarer
Postat av: Wedderick

"MASSA" hoppas jag får plats där ;).
^^ !girgnuh rä gaJ

Postat av: Dennii

Äsch! Du är inte tvungen till att umgås med oss jämnt! Du och Mattias behöver ju några dagar för er själva. Men jag förstår att ni inte kan vara utan mig, visst är det jobbigt :P ?

2007-08-05 @ 07:10:10
URL: http://bigdusty.blogg.se
Postat av: Dennii

P.S. Grattis på 1-månadsdagen föresten! <3 D.S.

2007-08-05 @ 07:11:26
URL: http://bigdusty.blogg.se
Postat av: Ewey

Grattis puckon! <3
Bodde jag närmare hade jag våldgästat er förlängesen!

2007-08-05 @ 12:09:25
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Anna

miss you babe :(

2007-08-06 @ 09:37:23
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback