Isn't it just to die for?!

På begäran skriver jag en liten snabb blogg nu när jag är hemma. Skrev ut mitt cv och ska söka jobb imorn. Får se hur positivt/ngeativt det blir. Hm.. :)
Augustifesten har varit helt okej, kollat enabrt på fyrverkerierna ungefär. Igår var det lugnt det bästa uppträdandet. Oh ja! :)
Köpte en klänning igår. Gina Tricot. En marinblå sidenklänning, djup urringning, normallängd. 199 kr. Jag gillar den. Sjuukt bekväm. -går runt i hela tiden-

Mattias är en skrytkille. En sån kille som alla tjejer vill ha. Tycker jag iallafall! ^^
Tittade även lite på Melody Club igår med Matte Q också. Det var helt okej, inget större fan, inget fan över huvud taget faktiskt :P Såg Lampa också. Han var uuugly.
Hälsade på Kirch och snackade lite med Marcus. MUHAHAH Han ligger i lumpen xD

Nu är jag som sagt hemma, ska käka lite och sen får jag se när det bär av in till stan igen.

Mattias börjar snart skolan förresten. :/ Usch :( Usch för mig. Men hur kul som helst för honom. Nytt och spännande :)
Imorse 05.00 Åkte Krill tillbaka till Japan -ledsen min- Han var en trevlig kille. Mycket trevlig och rolig. Men han tyckte inte om alls att vara tillbaka i Sverige så, who to blame?

Jag är bokad 1a september så atte. ^^

Nae, lite nudlar nu då? ^^

Kommentarer
Postat av: Wedde

åååh, nuddlar :)...vill ha

Postat av: Dennii

Japp, 1:a Septemberbokning för Jannika : Hjälpa Dennii att flytta till hans nya lägenhet.
VADÅRÅÅÅÅ?!?!!?
I'm so excited, and I just can't hide it!!!
But I'm as sad as you, my Maggies leavin' :'(
Hugs with a little boogie from a "small" person :P

2007-08-12 @ 17:11:25
URL: http://youknow,thefjortispage.se
Postat av: Ewey

<3
Jag vill till Japan också. <_<

2007-08-13 @ 10:19:38
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Knaster

Japan FTW!!
Eller hur Ewe?

2007-08-13 @ 11:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback