Jag är så sämst.

8 dagar sen jag skrev sist! >.< -slå på fingrarna- Besviken på mig själv, jag som alltid varit så duktig annars ^^ Men nu finns det inte tid längre. Ja du. Tillbringat varje dag med Mattias i 31 dygn i sträck. Varje dag har varit lika underbar.
I helgen som varit har vi haft Dennis aka. Big Daddy som rumskamrat. Vi har haft riktigt trevligt. Har softat, sett film, spelat massa Cluedo (för vidare information, besök Dennis och Mattias blogg). :)
www.bigdusty.blogg.se
www.livetientesked.blogg.se

Vi gick iallafall i spöregn till Konsum en kväll. Gått ute när det är kallt, suttit ute när det varit svinkallt på utomhusbio, men jag har inte blivit sjuk än. Bra immunförsvar? Bra isåfall ^^
Igår låg Mattias över hos mig, första gången, det var intressant. Spännande, jag väckte honom tydligen x antal gånger under natten av att jag stötte emot mitt nattduksbord. Hoppsan. I'm so sowy.

Idag ska vi se på utomhusbio igen. (ovanligt) ^^
Linas kvällsdagbok, eller något sådant, något svenskt ska det vara. :)

Imorn ska jag till Östsvenska foto o lämna tillbaka min studentbok samt så ska jag till ungdomsmottagningen med Mattias.

Grattis till 10 månader Åsa och Pontus idag! :D Hurra. Kärleken håller i sig längre än vad många trodde tror jag. Superglad för eran skull fortfarande.
Men nu ska jag lägga mig bredvid Mattias som intresserad (?!) kollar i busstidstabellen.


Ciao! <3

Kommentarer
Postat av: Ewey

Haha Mattias kanske vill därifrån? :P
Saknar dig :(
Men du får dig lite skjut här o var så det är ok. :P

Postat av: Wedde

Mattias trivs bra där han är/va - i Jannikas famn.


:)

2007-08-02 @ 15:02:09
URL: http://livetientesked.blogg.se
Postat av: Dennii

Citat av: Jannika "Idag ska vi se på utomhusbio igen. (ovanligt) ^^
Linas kvällsdagbok, eller något sådant, något svenskt ska det vara. :)" -. -. * Kollar förbannat snett *

2007-08-03 @ 18:50:59
URL: http://bigdusty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback