Ketchup och senap.

Väckt av ett telefonsamtal av min syster klockan 10 imorse. >.< Så vi har varit vakna länge enligt oss. Annars brukar vi ju fläska kvar i sängen till 12-12.30 ^^ mähähähähä (kollar skumt mot dig)
Åkte hem vid 14 med Mattias, Jonna och hennes pojkvän Patrik. :) Vi umgicks hela eftermiddagen. Trevligt faktiskt. Patrik är en bra kille, väldigt bra för Jonna. Hoppas hon är lika bra för honom ^^
Vi lagade mat (köttfärssås och spaghetti) MUUUUMS! Efter det bestämdes det att vi skulle spela något spel, kom fram till Geni och vi skulle dela in oss i lag. Mattias, jag vs. Jonna, Patrik.
Mattias och jag åkte på stryk. =/ Men Patrik visste saker som, woot? Man kan inte veta såna saker :P Jag svarade iallafall rätt på alla frågor, till skillnad från Mattias som inte svarade rätt på en enda ;)

Sen gick vi ut, typ. Kastade tennisboll emellan oss. Körde grisen. GISSA VEM SOM BLEV GRIS FÖRST?!?!
Jag..
Sen Mattias.
Vi är grisparet..


Jag packade ordning endel grejer, städade ordning efter syrran. Hon och Patrik åkte iväg med Cicci. Mattias och jag svettades ihjäl ungefär så vi tog en dusch. Sen åkte vi tillbaka till stan nu vid 20,00 ungefär :)
Så nu har vi käkat lite mat och fikat med Anki och Bengan :)

Imorgon blir det en dag som det kommer hända mycket på, tror jag :) Iallafall mot vad vi brukar göra annars. Vi ska till Lkpg och kolla in LiU :) Sen ska vi fika med Anders "Gramse" :) Krill ska hänga med också tror jag :)
Sen efter det ska vi tillbaka till stan, tror jag :P Ska bada om det blir bra väder, vet inte om det blir i nrkpg eller lkpg, nånstans iallafall. Sen mot eftermiddagen så ska vi dra till Kenneth/Kennet? Ajja. En vän till Mattias typ. Ska spela Super Smash Bros Melee :D Det blir nog riktig trevligt ^^ Men nu sitter Mattias och tittar på mig och frågar om jag inte är klar än.


Så atteeeeeeeeee.


Puss

P.S. Hoppas du får lägenheten Dennii ^^ D:S

Kommentarer
Postat av: WedderickrikrikrikrikKAKA!!HEJDÅKAKA

Moget att dumförklara mig på bloggen :D...
Kom inga frågor jag hade någon kunskap om :(.
Aja, jag blev gris för att jag ville få en dusch.
Skönt i denna hetta som varit idag..
Kram :)

Postat av: Dennis

Får svaret imorrn om jag får lägenheten eller inte :| ?! Nervös, eller vadåråååå?!?!?!
Grisen? Alla vet ju att Lucia är Grisen :D !!!

2007-08-08 @ 18:35:56
URL: http://bigdusty.blogg.se
Postat av: Anna

kommentera min banner då!!!

2007-08-09 @ 01:35:35
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback