Klirr i kassan men tvärtom.

Jag fick fnatt, hjälp. Jannika ska inte ha pengar. Skummade lite igenom Haléns katalog och lite på internet.. och hux flux är man 600 kr fattigare.. :/ Attans. Men fina saker köpte jag! :D Tycker jag.

Nu ska jag packa iordning lite grejer och sen bege mig till min honey.
Ska dessutom köpa månadskort snart. på tisdag. för 570 kr. Ajaj... :(


MEEEEEN. Varför ha pengar om man inte spenderar dem? ^^



Pussen.



Jag mår lite sisådär just nu.
Känner mig som en elefant, samt att min kropp är helt totalt fuckad. Orkar inte snart med skiten och slutar med mina piller totalt. 15 dagar nu.... Suck.
Måste in och träffa Mattias nu så jag kan bli glad igen.

Kommentarer
Postat av: Wedde

En väääldigt sött och sexig elefant ^^...

Postat av: Ewey

Vet du inte om att jag kallas för Ewefant? Och du säger ju jämt att jag är så söt o go. <3 En Jannikafant är hetare och snyggare än en Ewefant. ^____^
Stå ut vännen. Det är jobbigt den första tiden. Du kommer klara det för du verkar ha en av de få vettiga killarna vid din sida, Dennis. xD Ja, o Mattias o Erik också. xD
Så du lär nog klara dig speciellt då du har oss females också. ;)

2007-08-25 @ 14:01:27
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Dennii

Jannika, har ju sagt åt dig att lämna knarket åt sidan, kärleken är din största drog just nu ;) <3 Löööv!

2007-08-25 @ 20:16:30
URL: http://bigdusty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback