Nytt blogginlägg igen! ^^

Idag har Mattias tittat konstigt på mig många gånger pga av att jag inte planerat en färd till Östsvenska foto så bra. Jaja, lite dumt planerat kanske.. >.<
Ajja han har varit jättegrinig hela dagen ;) Eller inte så värst. Besökte ungdomsmottagningen, helt dött, deprimerande var det att gå dit, helt knäpptyst, fullt med människor i väntsalen, DÖTT. DEPRIMERANDE. Ska ringa imorn mellan 8-9 om jag är vaken. >.<

Precis käkat mat hos Mattias, gott ^^ Käkade på donken innan, länge sen sist, skumt. Smakade inte bättre för att det gått länge sen.

Imorn ska vi till Östsvenska foton, efter att vi nu har kollat upp hur vägen går. Himla tjat ^^
Eve och Mattias bråkar i sängen, mycket roande att kolla på- muhahah ^^
Eve ska åka till sin käraste Beli idag. Skoj för henne :) Kärleken blomstar ;) De blev tydligen tillsammans den 15e februari. WUHUU. Bästa dagen ever, näst efter 7/7 -07 ;)

Nu ska jag mäta Mattias, längden, alltså. Kroppslängden, eller, BAAH >.< Ta det hur ni vill, era snuskon.
HAHAH, Eve mäter Mattias, de är så söta när de bråkar, äkta syskonkärlek ^^

Stor jäkla fet blöt puss till Anna och Ewelina ^^

Kyss till Mattias

Kommentarer
Postat av: Wedderick

Jag är aldrig! grining! - ska kittla dig tills du kräks!

Postat av: Anna

Pöss!

2007-08-02 @ 17:16:08
URL: http://anniball.tjejsajten.se
Postat av: Erik

Hej nu är jag hemma igen, måste ses nån dag! Länge sen sist

2007-08-02 @ 20:34:20
URL: http://www.edguy.net
Postat av: Ewe

Awe! Jag fick en stor blöt puss! <3 <3 <3
Nu ska jag käka lunch och sen åka och jobba. ._.
14-22 xP
Kram på er! Mest Jannika! Men er alla oxå!

2007-08-03 @ 12:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback