P vs. N

Jag är så glad! :D Eller mja, vissa saker är mindre bra, men vissa saker är toppen!

Mindre bra saker:
  • Jag är förskyld, helt mojje i huvudet. Tack Mattias ;)
  • Min kropp är fortfarande störd, men nu ska jag börja på sockerpiller så det kanske blir bättre efter det.
  • Ska inte jobba på lördag eftersom jag är sjuk.
  • Kanske inte kan sjunga på söndag pga. min hals.
Mer bra saker:
  • Umgås massa med Mattias.
  • Skrämde skiten ur Evelina för ett par dagar sedan ^^
  • Provjobba på Cromwell!
  • Hjälpa Dennis att flytta.
  • Äta Budapeststubbe ikväll.
  • Skratta åt allt sött Mattias gör.

Nu ska jag ta en naturgodis och smälte maten (tacos) som vi nyss åt.


Puss och slem, du vet från vem! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

hipp hipp hurra för yanken!!!

Postat av: Erik

Har du blivit kvitt förkylningen än? Nu har jag åkt på en dunder förkylning.

2007-09-08 @ 16:12:22
URL: http://www.inflames.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback