Potato?

Jag är lite nervös idag av olika anledningar. Olika saker som kommer fram så småningom. Men det ska gå bra. :)
Igår var en intensiv dag, mkt gjordes, Åkte till Linköping för att kolla in LiU. Mattias verkade nöjd. Det är för övrigt stoooort :O Skulle ta 212 tillbaka in till stan, åkte åt fel håll, gick av bussen och tog bussen åt andra hållet. Käkade på Burger King. Åkte tillbaka, hem till mattias, kollade Simpsons och bytte om.
Drog hem till Krill, hämtade konsol och gamecube. Drog vidare hem till Ken1. Lirade Smush? länge, jag förlorade inte alla gånger. ^^ Anders blev imponerad att jag kunde spela ganska bra, mot vad han hade förväntat sig iallafall ;)
Bytte spel och Krill spelade Project Zero II ett tag. roligt... >.<

Drog in till stan till halv tio nånting träffade Matte Q i stan. Hittade även Emelie påväg ner till fyrverkerierna. :) Nere vid Bishop Arms träffade vi Dennis. wohoo.. Han var röksugen så det hette duga ^^ Fyrverkerierna var det lite blandade känslor med, väldigt kort och röken på slutet skymde slutavfyrandet. Men det var jättefint ^^

Nu är Mattias typ klar i duschen, så jag ska hoppa in strax :)


GRATTIS DENNIS TILL LÄGENHETEN!!!!!! :D :D :D :D


Till helgen blir det att vara hemma förresten. Ska ta tag med det där att söka jobb..


Puss

Kommentarer
Postat av: Ewe

Oh duschar ni inte tillsammans jämt för att det tar för lång tid? ;)

2007-08-09 @ 13:25:20
Postat av: Anna

öh, inget skoj att kommentera det här inlägget. kondylom, kondyyyloom.

Postat av: Wedde

Igår va en hektisk och fuktig dag.. ^^ -
kondylom - Anna - berättat för Markus?

2007-08-09 @ 14:09:10
URL: http://livetientesked.blogg.se
Postat av: Anna

ha..ha..ha
mattias är så snabbtänkt. ;) men nu är det ju faktiskt inte jag som ska till ungdomsmottagningen utan fröken karlsson. :)

2007-08-09 @ 15:31:16
URL: http://anniball.tjejsajten.se
Postat av: Erik

fyrverkerierna var as najs, ni stod på fel ställe tror jag nog. däremot var eldshowen riktigt kass..

2007-08-09 @ 20:33:27
URL: http://www.newnoise.com
Postat av: Dennii

Fyrverkerierna är ju som vanligt och det är ju samma gamla jäkla skit ... förstår inte att man tycker att sånt är kul, men vem är jag att dömma, jag stod ju där jag också!
Remember, 1 September så finns jag inte längre i Atrium :D ! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ME!

2007-08-11 @ 08:09:50
URL: http://bigdusty.blogg.se
Postat av: Dennii

Jannika, kan du inte skriva ny blogg, du som oftast tjatar om att jag aldrig gör det ;)

2007-08-12 @ 08:00:17
URL: http://bigdusty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback