skitiga jobb.

Sitter hemma nu och har precis fått världens "knäpp på näsan" av Jonna om att jag ska söka skitjobb. Och ett himla tjat om att jag inte nämnde att hon är min syster när jag sökte jobb på Cromwell.
"Sök till McDonalds" Fuck off sa jag. Hon tyckte jag skulle få känna på hur det är att slava och stressa fram i kök och servering. Men snälla nån. Been there, done that många gånger. Hon tror hon är så mycket bättre.

SUUUUUCCCCKKK!!!!! Vill tillbaka in till stan snart igen. Men nu är jag ganska hungrig så ska bli gott med mat typ.

Imorgon ska jag söka jobb.... Skitjobb. :D :D :D

Man kanske skulle söka jobb inom någon annan bransch än just kök och servering? Men som vad? Urk. Ge mig jobb NU.


Nu är det maaaaaaaat! -hungrig-

Kommentarer
Postat av: Dennii

Du kommer nog hitta nått som du kommer att trivas med, förutom servering&kök :) Kolla bara på mig, är lokalvårdare och har ju serveringsutbildning! :D

2007-08-26 @ 20:32:38
Postat av: Ewey

Sök på Ehm..vad heter affärn nu igen. VILA! O.O

Postat av: Wedde

Ska försöka hjälpa dig...kyss
Sen tror jag inte att du kommer få jobb på donken,
det har massor som söker redan ändå :P..

2007-08-26 @ 21:26:51
URL: http://hhmmwootIgayformoleman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback