Twinkle twinkle.

Jag känner ett oerhört sug efter att åka till Choy's och käka på deras buffé med Åsa imorn, om de har igång buffén vill säga. :)
Min kropp är fortfarande dum i huvudet, jag ger det en vecka till, sen ringer jag UM igen. Bläschk.
Inatt tillbringade jag natten med Mattias igen, oplanerat, men ändå. Gick upp tidigt mot vad jag är van med annars, 8.00 var man uppe och klädde på sig. Tog bussen 08,30. Göttans :)
Nu är klockan 10,16 och jag ska äta min nektarin och komma på en japansk serie. Ganska sugen på nudlar också, men det tar jag sen.

Nu har jag tappat räkningen med hur många gånger mamma har kallat mig toffel. wtf? Och jaa, jag borde nog ta tillbaka alla de gånger jag kallat andra personer tofflar, men baah. Finns många olika defenitioner om vad en toffel är.

Mmm.... Noodles... -dregel-

Skulle sökt jobb i tisdags också. Kom in till stan runt tolv och skulle gå till några restauranger, Stängt. Hurra. De öppnar 16.00 Så det blev inget jobbsökande. Ska åka in till stan en annan dag på eftermiddagen och söka då istället :) Hoppas på att tjäna in lite cash nu. Har sökt till 3 ställen nu. Mer ska det bli om jag inte får jobb inom en väldigt snar framtid..

Jag har ont om mina tår btw. Efter jag gick på stan i mina studentskor >.< Baah, det svider.

Ska checka med nån mer kanske om han/hon vill hänga med imorn?! :D Eller? ^^

Fick plötsligt jättesug efter vintern. <3


Kommentarer
Postat av: Wedde

PEEW PEEW!!!...I shoot tha monsters !!
Mmmmm Choy...(hjärta) simspsons.
Kyss -d[0L^]b-

2007-08-23 @ 14:16:01
Postat av: Anna

heeey hjärtat. p-pillrena som spökar eller? provsjunga för kidz ska bli riktigt skoj... hoppas ni har det bra hemma i sverige. ses snart! ;) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback