363 dagar kvar.

Ahh. Nu är Julafton över och det var en underbar en! :) Hade det jättemysigt med släkt och nära och kära. julklappar, kalle anka, julmat och mycket skratt.
Jonna, jag, patrik och Robban spelade "Med andra ord" Fy faaaan vad roligt det var! :D Man blev helt övervarm men det var det roligaste spelet jag spelat på länge :) Jag och Robban ägde sönder jonna och Patrik ;)
Fick helt underbara julklappar. Väldigt många också. Det mesta av prylarna var flytta-hemifrån stuff, väldigt behövligt, fick t.ex såna häringa clips som man sätter igen påsar med när man lägger in i frys t.ex. Roligt att köpa själv då? Nooot. :P Men julafton i år var helt näst intill perfekt. Fattades bara att Mattias skulle firat med oss så hade det varit ännu underbarare än vad det redan var ;D

Igår/inatt jobbade jag. Jävligt roligt. Igår var det lite klass på det. Mycket folk! Hahah, just det. Råkade ge Anna en P2 12cl oops. Men jag var stressad och hon börjar prata HÖGT om att "jag får en 6a men betalar för en 4a" När dessutom George stod bredvid typ. Så jag kopplade att hon skulle ha en 6a. Därför tog jag 6cl vaniljvodka och 6 cl apple sourz. ^^ Lyckat. Det var typ det enda hon fick av mig den kvällen :P
Mattias, Johanna och Micke var där. Roligast att Micke var där nästan. Inte för att de andra är tråkiga, men han är rolig och inte träffat honom på länge. Brukar ju mest snacka med honom när Åsa är med.
Jaeger var där också. Fyllot. :P

Jocke kom aldrig -besvikelse- Brorsan lovar, men inte dyker han upp?! Blö :P

Fick bra med dricks, det bästa hittills.

Nae, snart fyller man år då.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha du serverade ju en drink till, till mig och johanna... kvällens drink eller vad det nu var. man har ju varit mer nykter. :) me is happy janki. :)

Postat av: emi

fniss, ja mitt hår är rött as hell nu. lite ovant. folk kollar ännu mer på stan nu! haha, men det är bara kul!

2007-12-27 @ 22:10:43
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se
Postat av: Anna

uppdatera, din ko.
tack för kommentarerna i bloggen.tihi.

2008-01-08 @ 21:39:46
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback