45 minuter kvar.

1½ timma kvar till Julaftons morgon. I'm so excited! :D
Vet inte riktigt hur jag kommer se ut imorgon i håret, men det komer bli F-A-B-U-L-O-U-S. Hoppas jag iallafall! :D
Jag köpte en tunika igår från New Yorker. Yes jag är en av dem som handlat där nu och jag tycker fortfarande inte så mycket om affären. Dock är den här tunikan fiiin. Svart och jäääättestor. Ska försöka ta en bild imorgon och lägga upp :) Imorgon kommer farbror, faster, ett av deras barn och Patrik + vi i familjen. Tisdag äre jobbet som gäller. Får se om jag sticker till gymet. Om dem har öppet? Sen gyma med Mattias på torsdag eller något :)

Jag vill förövrigt ha en låt jag inte hittar någonstans att få hem :( </3
Candyman - Kiss the girls? nånting sånt. buhu

Kommentarer
Postat av: Ewelina

God Jul vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback