återblickar, framåtblickar.

Jag har läst gamla inlägg från både 2006 och 2007. Lite bitterljuv känsla jag har när jag läser igenom det. Hur jag sumerar år 2007 vet jag inte. Måste väl säga att hela året varit helt okej överlag. Kommer inte riktigt ihåg vad som hände i början av året, orkar inte läsa om allt heller. Men det har varit ett ganska busy år. Mycket plugg inför studenten och mycket nya bekantskaper.
Dessutom blev jag kär för första gången i mitt liv. Riktigt kär. Han är den jag kommer dela resten av mitt liv med; Mattias.

Jag funderade lite det här med Alla hjärtans dag. Har aldrig riktigt tyckt om den dagen. Vet att jag fick en ros det här året, men annars har alla år varit som vilken dag som helst. Jag har iofs inte haft den att dela den med. Känns bara dumt att man satt en speciell dag för ägna sin kärlek till sina nära oh kära. Det kan man väl göra året runt, eller?
Vet inte riktigt hur jag kommer fira nästa år. Hoppas att det kommer bli med Mattias, vet inte om man fått jobb då, var man nu än är. Ska iallafall befinna mig i Norrköping den 15e. Planerar först en visit på Cromwell och sen dra till Palace, vore apnice. Det som hade varit ännu nicigare är om ALLA som jag tänker på nu...................................... kan hänga med ut. Då inräknat; Anna, Åsa, Mattias, Per, Johanna, Karin, Dennis Ewelina (om du kan komma ner) Evelina, Beli m.m m.m. Vore sjukt nice om Viktor och Långeman kunde hänga med också. Vore skitskoj! :D Om man ens får ledigt den fredagen :P

Nu i veckan ska jag försöka umgås med Per. Vi sa det för ett par dagar sen, men det är jättesvårt att planera eftersom vi bor på skilda håll och han har inga pengar att åka hit med sin bil och ska jag dra till Ljungsbro, eller Linköping kanske?

Jag har svinont i magen, träningsvärk som det så vackert heter. Det är underbart att nysa, jag lovar.

Vet inte riktigt hur det kommer bli med Annas fest heller. Vet inte om jag kan ta ledigt bara för att gå på fest om jag 1 månad senare ska ta ledigt igen, för att gå ut och fira min egen födelsedag. Jag vet inte hur det blir riktigt... :/ Baah.

Skulle åkt iväg till Erik ikväll för att se film och grejer :) Går dock ingen buss varken till stan eller hem som passade in. That sucks. Men vi ska antagligen träffas på söndag. wohoo! ^^
Imorn är det gymet. Vill sola igen snart.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Wedde

Varför kolla bakåt i tiden, när framtiden finns som en möjlighet?. Sen, min åsikt skulle vara att kärleken överskuggar allt dåligt som skulle ha inträffat?... Man ska inte ta onödiga strider med sig själv bara för att man kan(läs, har tråkigt).

Kram

Ps,
Snackar du om att ta ledigt nu med chefen så kommer han ju förstå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback