? :D

Åsa stänger av sin mobil om nätterna. baah. Tur för henne att jag kan somna om när jag får meddelande klockan halv nio. Men! Goda nyheter iallafall! :D Jag ska ta en trevlig lite "middag" på stan med Åsa, snacka skit och sådär. Ska även kolla julklappar :) Ska se om jag skulle träffa på Jonna också? hmm :P
Jag ser fram emot glöggkvällen som komma skall. Får se när det blir bara.

Jag har städat mitt rum idag -stolt- Jag är så duktig. Med tanke på att jag kommer vara  borta ons-sön så finns det ingen tid på Julafton att städa :P Kommer att komma hem ganska sen på söndagen. Ska tillbringa härlig tid med Erik Klint ^^ Länge sen sist, we have to catch up som gossip ;D

På söndag åker älsklingen till Göteborg för firande med sin familj på Julafton. Nästa år hoppas jag vi kan fira tillsammans! ^^

Nae, duschen väntar. Uppdaterar ikväll efter mina bravader ;D

Kommentarer
Postat av: Anna

! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback