Dan' före dan' före dan'......

Godmorgon om man får säga det. Det är tio minuter över midnatt ungefär och jag ska strax gå och lägga mig. Ska med 10.21 bussen imorn in till stan. :)

Igår (onsdag) var en jobbig dag. Jag storgrät inför mina föräldrar och det var fruktansvärt jobbigt. Vi pratade ut om endel grejer och det är jag glad för att vi gjorde, även om det var fruktansvärt jobbigt just då. Mamma var fortfarande sur när Mattias och jag vaknade idag, men jag hade varit förvånad om hon inte varit det.
Mattias kände av olika anledningar att han skulle åka hem, så följde honom till bussen 16,10. :(
Gick hem i mörkret och började pynta mitt rum med julsaker. Nu är det jättemysigt. Mycket tomtar och mycket rött. :)
Mamma blev på bättre humör när pappa kom hem sen också, efter det att jag småpratade lite med henne.
Vi käkade mat och jag pyntade klart. Sedan var det dags att klä vår plastgran.. Det är grymt fin nu :) Väldigt mysigt nere i källaren. Sedan fick jag äran att lägga julklappar under granen! :D :D :D Me so happy. ^^


Imorgon firar jag och Mattias 5 månader och jag är ledig från jobbet. Synd att jag inte jobbar med tanke på pengar, skönt att vara ledig iallafall EN fredag eller lördag nån gång :)
Sååå, vi ska på bio och laga världens förhoppningsvis godaste paj imorgon :) Det kommer blir en bra dag tror jag. :)

Oh! I onsdags gymade jag med Anna också. Ja Mattias också förstås, men han håller sig mest bland de fria vikterna och den sidan tycker jag inte om.. :P Anna och jag körde kondition i 20 minuter och sen styrka efter det. Så sjukt glad att jag börjat gyma nu. Börjar förstå Mattias och Annas frustation över att inte kunna gå till gymet efter en vecka ungefär. :) Pillan, det är rooooligt att gyma med dig :D

Oh. vet inte om jag skrivit om Lilla julafton som jag hade tillsammans med Mattias, Evelina och Anki hemma hos dem i söndags? Om jag gjort så får ni läsa igen, orkar inte kolla om jag skrivit om det förut :P
Det var supermysigt! :) Vi bakade pepparkakor, klädde granen, öppnade julklappar och hade det väldans mys!
Anledningen till det var för att deras familj inte kommer vara hemma i Norrköping under jul, utan de åker ner till västkusten, typisch. ^^ Tack för tvålen Anki! ^^

Snart gått 6 månader jag pratade med Mattias för första gången. Det känns nästan som igår. :)


Nepp! Dags att sova nu så man är pigg och glad imorgon! :D


Puss på kinden.

Kommentarer
Postat av: Wedde

Oh!, min gran är myyycket snyggare än din! kyss ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback